خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه‌آهن جنوب خبر داد:

جابجایی زائران اربعین از خرمشهر به شلمچه با قطار رایگان

asdasd
کد خبر : ۸۱۰۷۷۶

مدیرکل راه‌آهن جنوب گفت: جابجایی زائران اربعین حسینی از خرمشهر به شلمچه و بالعکس به مدت ۲۰ روز به صورت ۲۴ ساعته و رایگان انجام می‌شود.

به گزارش ایلنا از خوزستان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان، عبدالکریم درویش زاده اظهار کرد: راه‌آهن جمهوری اسلامی آمادگی کامل برای جابه‌جایی زائرین اربعین از اقصی نقاط کشور را دارد.

وی افزود: به‌منظور پیشگیری از وقوع ازدحام و بسته شدن جاده‌ها، به مدت ۲۰ روز و به‌صورت ۲۴ ساعته و رایگان اقدام به‌جا به‌جایی زائران از خرمشهر به شلمچه و بالعکس خواهیم کرد.

درویش زاده ادامه داد: قطاری که در مسیر خرمشهر به شلمچه و بالعکس به‌کارگیری می‌شود، متناسب با نیاز هر نیم ساعت یک‌بار بین خرمشهر و شلمچه تردد کرده و زائران را جابه‌جا می‌کند.

مدیرکل راه‌آهن جنوب بیان کرد: علاوه بر قطار‌هایی که در استان و خارج از استان تردد دارند، قطار‌هایی مطابق با نیاز و تقاضا در ایام اربعین اضافه خواهیم کرد که اقدام به‌جا به‌جایی مردم از دیگر استان‌ها به خرمشهر خواهند کرد.

وی عنوان کرد: نمازخانه‌ها و ایستگاه‌های مسیر به‌منظور خدمت‌رسانی به زائران تجهیز شده و در مرز شلمچه به‌منظور پذیرائی از زائرینی که با قطار تردد می‌کنند، اقدام به راه‌اندازی موکب خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز