خبرگزاری کار ایران

شجاعی اعلام کرد:

گشایش نخستین آموزشگاه گردشگری در شهرستان ماهشهر

asdasd
کد خبر : ۸۱۰۵۸۹

سرپرست معاونت گردشگری اداره‎ کل میراث فرهنگی خوزستان از افتتاح اولین مؤسسه آموزشی دوره‎ های کوتاه ‎مدت گردشگری در شهرستان ماهشهر خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی و امور بین ‎الملل اداره ‎کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان، غلام شجاعی امروز دوشنبه 25 شهریورماه 98 اظهار داشت: این آموزشگاه با نام "گیتی‎نورد آرسین" با حضور زهرا شریف‎زاده مسئول آموزش اداره ‎کل میراث فرهنگی خوزستان، سارا عبادی رئیس اداره میراث فرهنگی ماهشهر، کامران رئیس‎قنواتی و مینا افشون اعضای شورای شهر و جمعی از فعالین میراث فرهنگی و گردشگری ماهشهر افتتاح شد.

وی افزود: این مؤسسه آموزشی به مدیرعاملی سهیلا قنواتی در سال نخست فعالیت خود در حوزه آموزش دوره‎های مدیریت هتل فعالیت خواهد کرد و در صورت تقاضا و دارا بودن کیفیت مطلوب آموزشی طی این یکسال، این امکان را خواهد داشت تا از سال دوم متقاضی کسب مجوز برای برگزاری دوره‎های راهنمایان ایران‎گردی و جهانگردی و مدیران فنی دفاتر خدمات مسافرتی باشند.

سرپرست معاونت گردشگری اداره‎ کل میراث فرهنگی خوزستان با بیان این‎که در یک سال اخیر اداره‎ کل میراث فرهنگی استان خوزستان موفق به کسب دو مجوز برای مؤسسات آموزشی گردشگری شده است، گفت: ما در موضوع تأسیس مؤسسات آموزشی، تمرکز خود را روی مرکز استان قرار نداده‎ایم و برای رفاه فراگیران و عدم تردد آنان به مرکز استان، مؤسسات را در شهرهای مختلف تأسیس کرده‎ایم.

وی با اشاره به این‎که "گیتی‎نورد آرسین" سومین مؤسسه آموزشی گردشگری در استان خوزستان پس از "هوجستان" در اهواز و "سهنداعتماد اروند" در خرمشهر است، تصریح کرد: هدف از راه‎اندازی مؤسسات آموزشی در استان با توجه به سیاست دولت، روی کار آمدن بخش خصوصی در این عرصه و مهمتر از آن تربیت نیروی انسانی ماهر در حوزه مدیریت عمومی هتل‎ها، تشریفات و راهنمایان گردشگری است.

شجاعی ادامه داد: حُسن خوب شرکت در مؤسسات گردشگری در این است که فراگیران این مهارت‎ها پس پایان دوره‎ها می‎توانند به صورت مستقیم جذب بازار کار شوند.

وی یادآور شد: باتوجه به ظرفیت و پتانسیل موجود در ماهشهر بعد از شهرهای اهواز و خرمشهر، ماهشهر سومین شهر دارای آموزشگاه بخش خصوصی در استان است و امیدوارم شرکت‎ها و عموم از ظرفیت این آموزشگاه برای تربیت نیروی ماهر، استفاده و بهره کافی ببرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز