خبرگزاری کار ایران

رییس مرکز کارشناسان دادگستری خوزستان:

از حقوق کارشناسان دادگستری خوزستان دفاع می کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۵۷۹

رییس جدید مرکز کارشناسان دادگستری خوزستان از برنامه ریزی این مرکز برای ارتباط و تعامل مستمر با دستگاه قضایی برای ارتقاء و پیشبرد اهداف و سیاست های این مرکز خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، محمد کرم زاده با اشاره به اینکه نظر کارشناس برای قاضی در کشف حقیقت بسیار مهم و تاثیرگذار است، اظهار داشت: کارشناس دادگستری نقش مهمی در تصمیم گیری مقامات قضایی دارد و کارشناس با ارائه یک نظریه کارشناسی روشن که به حقیقت نزدیک باشد می تواند به قاضی برای صدور حکم قضایی کمک کند.

 وی تاکید کرد: این مرکز از حق و حقوق کارشناسان دادگستری استان دفاع می کند و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

رییس مرکز کارشناسان دادگستری خوزستان با اشاره به ظرفیت و توانمندی کارشناسان دادگستری استان، عنوان کرد: هم اکنون بیش از 320 کارشناس دادگستری در این مرکز در حوزه های مختلف آماده خدمت رسانی به دستگاه قضایی و ادارات و سازمان های استان می باشند.

کرم زاده از برنامه ریزی برگزاری دوره های آموزشی برای کارشناسان عضو مرکز کارشناسان دادگستری خوزستان خبر داد و گفت: هدف از برگزاری دوره‌های آموزشی ارتقاء صلاحیت علمی کارشناسان دادگستری و ارتقاء مباحث علمی در رشته‌های تخصصی است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با تعامل و همکاری میان مرکز کارشناسان دادگستری و مجموعه دادگستری و حمایت رییس کل دادگستری استان شاهد اجرایی شدن سیاست ها و برنامه ها و ارتقاء جایگاه مرکز کارشناسان دادگستری خوزستان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز