خبرگزاری کار ایران

سرهنگ‌ پاپی خبر داد:

دستگیری سارقان حرفه ای منازل در بندر امام خمینی

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۴۸۳

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ماهشهر، از دستگیری چند سارق منزل در بندر امام خمینی (ره)، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی (ره)، ماموران نیروی انتظامی موفق به شناسایی و دستگیری ۲ سارق حرفه ای در بندر امام شدند که صرفا سرقت منزل اصلی ترین برنامه های سرقت آن ها بود.

سرهنگ‌ رضا پاپی با اعلام این خبر، اظهار داشت: براساس گزارش های دریافتی و خیل شکایت های ساکنان بندر امام خمینی (ره)، به منظور سرقت منزل، ماموران نیروی انتظامی  کلانتری ۱۳ با رویکردی جدی به پیگیری این مهم و شناسایی عاملان آن پرداختند.

وی گفت: ماموران کلانتری ۱۳ بندر امام خمینی (ره)، با بکارگیری زبده ترین پرسنل خود و استفاده از منابع، بعد از بررسی های تخصصی و گشت زنی های محسوس و نامحسوس در تمام ساعت از شبانه روز موفق به پیدا کردن سر نخ هایی از ۲ سارق نامی و حرفه ای شدند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ماهشهر عنوان کرد: بعد از شناسایی دقیق و حصول اطمینان از هر ۲ سارق و مخفیگاه آن ها با اخذ مجوز قضایی در طی یک عملیات پلیسی هر ۲ متهم دستگیر شدند که پس از انتقال به کلانتری با بازجویی های صورت گرفته هر دو متهم به ۱۰ فقره سرقت منزل اعتراف کردند.

انتهای پیام/
سالار قاسم پور
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز