خبرگزاری کار ایران

گلمرادی در گفتگو با ایلنا:

تکمیل ظرفیت کنکور ارشد انجام نشود، با وزیر علوم برخورد می‌کنیم/مجلس مخالف تصمیمات خلق‌الساعه و بی‌منطق است

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۴۲۸

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، بندر هندیجان و بندر امام خمینی در مجلس شورای اسلامی، گفت: اگر امسال تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد انجام نشود؛ با وزیر علوم برخورد قانونی می‌کنیم.

به گزارش ایلنا از بندر ماهشهر، علی گلمرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار کرد: سال گذشته تصمیم غیر کارشناسی و بی‌منطق وزارت علوم باعث شد بیش از ۵۰ درصد ظرفیت دانشگاه‌ها در مقطع کارشناسی ارشد خالی بماند.

وی افزود: این موضوع سبب شد هم دانشگاه‌ها در این وضعیت اقتصادی کشور دچار خسارت مالی شده و هم تعداد زیادی از داوطلبان متقاضی تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد از ورود به دانشگاه باز بمانند.

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، بندر هندیجان و بندر امام خمینی در خانه ملت، تصریح کرد: امسال نمایندگان مجلس هرگز اجازه تکرار این مسأله را نخواهند داد و با جدیت مقابل تصمیمات غلط و خلق‌الساعه وزارت علوم خواهند ایستاد.

گلمرادی متذکر شد: چنانچه در کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ نیز تصمیمی برای برگزاری تکمیل ظرفیت از سوی سازمان سنجش و وزارت علوم وجود نداشته باشد، وزیر علوم در صحن علنی مجلس باید پاسخگو باشد.

وی تأکید کرد: نمایندگان مجلس از هر تصمیم و اقدامی که باعث ایراد خسارت و ضرر مالی به کشور و دانشگاه‌های آن و همچنین تضییع حقوق دانشجویان و داوطلبان شود، با قاطعیت جلوگیری خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز