خبرگزاری کار ایران

دالوند به ایلنا خبر داد:

دستگیری سارقان حرفه‌ای سیم برق توسط پلیس اهواز

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۰۵۲

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز از توقف و دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای سیم برق در حین سرقت با شلیک پلیس این شهرستان خبر داد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از اهواز، محسن دالوند در تشریح جزئیات این خبر به خبرنگار ایلنا گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در نقاط مختلف شهر اهواز بررسی موضوع و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

دالوند بیان کرد: ماموران کلانتری ۲۷ موفق شدند با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی دقیق همچنین با گشت زنی‌های نامحسوس و هدفمند ۲ سارق سیم برق را در حالیکه با بالا رفتن از تیر برق و قطع سیم، قصد سرقت آن را داشتند، شناسایی و پس از هماهنگی مرجع قضایی جهت دستگیری سارقان وارد عمل شوند.

وی در ادامه افزود: سارقان با دیدن ماموران کلانتری و بی‌توجهی به فرمان ایست پلیس، اقدام به فرار می‌کنند که نهایتا ماموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح، به سمت سارقان تیراندازی و آنان را از ناحیه پا، مجروح، متوقف و دستگیر نمودند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از تحقیقات به عمل آمده از این ۲ سارق که دارای سوابق متعدد ارتکاب به جرم از جمله سرقت هستند، سارقان ضمن اعتراف به جرم خود به ۹ فقره سرقت سیم برق در نقاط مختلف شهر اهواز اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز در پایان، ضمن اشاره تحویل این ۲ سارق سابقه دار به مقامات قضایی تاکید کرد: شهروندان می‌توانند موارد مشکوک را از طریق فوریت‌های پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز