خبرگزاری کار ایران

با موافقت فدراسیون کشتی؛

بندر امام خمینی میزبان مسابقات قهرمانی کشتی بزرگسالان کشور شد

asdasd
کد خبر : ۸۰۸۳۹۰

به درخواست هیئت کشتی بندرامام (ره) و با هماهنگی هیئت کشتی خوزستان و موافقت فدراسیون کشتی استان خوزستان، بندر امام میزبان رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی کشور شد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان، با توجه به درخواست و اعلام آمادگی هیئت کشتی و اداره ورزش و جوانان بندر امام خمینی(ره) و هماهنگی های به عمل آمده توسط هیئت کشتی استان خوزستان و موافقت نهایی فدراسیون کشتی، استان خوزستان و بندر امام (ره) میزبان رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی کشور شد.

بنابراین گزارش و بر اساس اعلام فدراسیون کشتی، این مسابقات با حضور بیش از 32 استان کشور و مجموع 600 کشتی گیر، مربی، سرپرست، داور و کادر اجریی، طی روزهای 16 تا 19 مهرماه در مجموعه ورزشی شهید حقگو بندر امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد .

یادآور می شود استان خوزستان سال گذشته که مسابقات به صورت گروهی برگزار شده بود، ضمن میزبانی از 10 تیم برتر کشور در گروه (الف)، عنوان قهرمانی را نیز به دست آورده بود که این مهم شروع کسب موفقیت و در نهایت با عضویت 6 کشتی گیر خوزستانی در ترکیب ثابت تیم ملی کشورمان در پیکارهای قهرمانی جهان همراه بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز