خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

توضیحات فرماندار باغملک در خصوص تجمع مردم بارانگرد/ اعتراض به دلیل قطعی آب بوده/ مسدود شدن جاده برای ساعاتی

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۱۰۲

فرماندار شهرستان باغملک، گفت: مشکل قطعی آب مردم روستای بارانگرد به علت خرابی موتور آب بوده که با تعمیر آن، مشکل برطرف شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، محمد نجاتی پور شامگاه دوشنبه ۱۱ شهریور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص تجمع صبح ۱۱ شهریور مردم روستای بارانگرد از توابع شهرستان باغملک، اظهار کرد: آب آشامیدنی اهالی این منطقه از چاهی تامین میشده که اکنون خشک شده است.

وی افزود: پس از خشک شدن چاه، آب مورد نیاز مردم روستای بارانگرد از چاه آب کشاورزی به صورت نوبتی تامین می‌شد که به علت خرابی موتور، آب به مدت چند روز تا تعمیر موتور، قطع شده و موجب نارضایتی و تجمع مردم این شهر شده بود.

نجاتی پور با اشاره به اینکه در حال حاضر مشکلی وجود ندارد و تجمع خاتمه پیدا کرده است، تصریح کرد: در حال حاضر مشکل برطرف شده و تانکرهای آب سیار آماده ارائه آبرسانی به مردم‌ منطقه هستند و پروژه آب رسانی منطقه نیز در سال جاری تعریف شده و به زودی آغاز به کار می‌کند.

لازم به ذکر است؛ مردم روستای بارانگرد از توابع شهرستان باغملک صبح روز ۱۱ شهریور ماه در اعتراض به قطع چند روزه آب آشامیدنی، در جاده ترانزیتی خوزستان به اصفهان دست به تجمع زدند و مانع از عبور و مرور خودروها شدند.

انتهای پیام/
مریم جم
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز