خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز خبر داد:

بازدید بهداشتی از بیش از 170 مسجد، حسینیه و تکایای مذهبی در حوزه غرب اهواز در آستانه ماه محرم

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۶۳۷

رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: در حال حاضر بیش از 170 امکنه مذهبی در غرب اهواز وجود دارد که در نوبت های مختلف بازدید می شوند.

به گزارش ایلنا از خوزستان، همزمان با فرارسیدن ماه محرم، ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان، کلیه مساجد و حسینیه ها و تکایا و هیئت های مذهبی در غرب اهواز توسط کارشناسان بهداشت محیط این مرکز مطابق خط سیر اعلام شده مورد بازدید بهداشتی قرار می گیرند.

رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز با اعلام این خبر اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 170  امکنه مذهبی در غرب اهواز وجود دارد که در نوبت های مختلف بازدید می شوند.

مهرداد شریفی افزود: رعایت موازین بهداشتی در مراسم عزاداری بسیار مهم و ارزشمند است و بانیان مراسم می بایست بمنظور حفظ سلامت عزاداران حسینی مواردی از جمله: استفاده از ظروف یکبار مصرف  مناسب برای توزیع غذا وشربت و چای، رعایت اصول بهداشت فردی و ابزار کار،پخت کامل غذا و استفاده از مواد اولیه مورد تایید مقامات بهداشتی و دامپزشکی جهت طبخ غذا، جلوگیری از مصرف فرآورده های دامی بدون مهر دامپزشکی، انجام نظافت عمومی و گندزدایی سرویسهای بهداشتی و... را رعایت نمایند.

وی همچنین از کلیه سرایداران مساجد خواست برای دریافت کارت تندرستی به آزمایشگاه های پیشه وری مراکز خدمات جامع سلامت شماره 3 و 5 این مرکز واقع در خیابان 60 متری کیان و کیان آباد بین 15 و 16 غربی مراجعه نمایند.

رییس مرکز بهداشت غرب اهواز خاطنشان کرد: کارشناسان بهداشت محیط  ضمن بازدید و بررسی های بهداشتی  آموزش های لازم در زمینه نحوه استفاده از مواد گندزدای بهداشتی به سرایداران ارائه می نمایند تا با رعایت کامل مسایل بهداشتی، عزاداران گرامی بتوانند در سلامتی کامل از این ایام فیض ببرند.

شریفی از شهروندان خواست در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی با شماره تلفن 33914235-داخلی 110-111-112-113 واحد بهداشت محیط  مرکزبهداشت غرب اهواز تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز