خبرگزاری کار ایران

توسط رضوانی؛

برنامه های نمایشگاه هفته دولت در خوزستان تشریح شد

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۶۴۶

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان در نشست خبری با رسانه های استان برنامه های نمایشگاه هفته دولت را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا از خوزستان به نقل از کمیته اطلاع رسانی نمایشگاه بزرگداشت هفته دولت، سعید رضوانی روز سه شنبه در نشست با رسانه های خوزستان به مناسبت برگزاری نمایشگاه هفته دولت در اهواز اظهار کرد: نمایشگاه هفته دولت از ۶ تا ۹ شهریور ماه از ساعت ۱۹ تا ۲۳ در محل نمایشگاه دائمی اهواز برگزار می شود.

وی افزود: مراسم افتتاحیه روز چهارشنبه با حضور استاندار خوزستان، نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسئولان برگزار می شود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان ادامه داد: این نمایشگاه در دو سالن امام رضا و خلیج فارس برگزار می‌شود و در متراژی بالغ بر دو هزار و ۴۰۰ متر مفید غرفه ها طراحی شده است.

وی بیان کرد: ۲۰۰ غرفه در این نمایشگاه شامل دستگاه های دولتی و بخش خصوصی است تا در کنار هم عملکردها و دستاوردهای خود را به معرض نمایش بگذارند.

رضوانی بیان کرد: در این نمایشگاه ۱۷ فرمانداری دستاوردهای حوزه کارآفرینی و اشتغال خود را به معرض نمایش می گذارند.

وی ادامه داد: سعی کردیم در حوزه مناطق سیل‌زده و زلزله زده حمایت ویژه‌ای از فرمانداری ها داشته باشیم تا آن ها با حضور در این نمایشگاه توانمندی های خود را با سایر بخش ها برای کسب تجربه به تبادل بگذارند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان گفت: همچنین در این نمایشگاه ۳۰ سازمان بزرگ دولتی و بیش از ۱۰۰ شرکت خصوصی در حوزه کارآفرینی و اشتغال حضور دارند .

وی افزود: ۳۰ نشست خبری در این نمایشگاه برگزار و پیش بینی شده پنج کارگاه آموزشی کارآفرینی نیز با حضور اساتید اجرا شود.

رضوانی گفت: همچنین با هماهنگی با اداره ورزش و جوانان استان و هیات همگانی مسابقات ورزشی در روزهای اول نمایشگاه به صورت مردمی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: امسال سعی شده از ظرفیت رسانه های استان برای پوشش نمایشگاه هفته دولت استفاده کنیم و با توجه به تلاش های سنوات قبل و پیشنهاد اکثر خبرنگاران کوثر کریمی به عنوان دبیر کمیته اطلاع رسانی انتخاب و مدیریت کمیته تبلیغات نیز برعهده سجاد خراسانی گذاشته شده است.

وی اظهار کرد : علیرضا عبدالله نژاد نیز به عنوان دبیر کمیته اجرایی منصوب شدند.

رضوانی گفت: بیش از ۶۰ برنامه رادیویی و تلویزیونی پیش از نمایشگاه هفته دولت برگزار شده و برای اولین بار از مدیران بخش بانوان برای حضور در این برنامه ها دعوت شده است.

وی افزود: در حوزه رادیو و تلویزیون برنامه طلوع صبح و موج مثبت، خانه سبز ، بیت بیتکم، مصاع الخیر، خبر ۱۸:۳۰، خبر ۲۴، برنامه سیمای خدمت و شب‌های کارون برنامه ریزی شده است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان گفت: امسال برای اولین بار از ظرفیت سمن ها و تشکل‌های مردم‌نهاد استفاده و غرفه ویژه‌ای را برای این حوزه اختصاص داده ایم.

وی در پایان گفت: همچنین غرفه استانداری مجهز به میز جلسات و نشست می شود و رسانه‌ها می‌توانند برای برگزاری جلسه مراجعه کنند.

بنا به این گزارش، در این نشست عماد صالحوند به عنوان دبیر کمیته پشتیبانی و مسعود آرین منش به عنوان دبیر کمیته ارزیابی معرفی شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز