خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

توضیحات رئیس بیمارستان امام خمینی اهواز در خصوص پخش یک فیلم در فضای مجازی

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۴۳۱

رئیس بیمارستان امام خمینی اهواز، در واکنش به انتشار فیلم یک بیمار رها شده در خیابان، گفت: بیماری که به تازگی فیلم آن در فضای مجازی منتشر شده است، با رضایت شخصی خود و همراهانش از این بیمارستان خارج شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، به دنبال پیگیری‌های خبرنگار ایلنا "مونگهی" در خصوص رها کردن یک بیمار بدحال در کنار خیابان، اظهار کرد: بیمار مورد نظر از تاریخ ۲۷ مردادماه تا ۳ شهریور در بیمارستان امام خمینی اهواز بستری بوده و بدون دریافت کمترین هزینه‌ای مداوا شده و مورد معاینه پزشکان متخصص قرار گرفته است.

وی افزود: با وجود توصیه پزشکان مبنی بر ادامه درمان، همراهان بیمار با اصرار و رضایت شخصی اقدام به انتقال او به بیمارستان دیگری کردند.

مونگهی با اشاره به اینکه مکان فیلم‌ منتشر شده در فضای مجازی مربوط به بیمارستانی است که قرار بوده در آن بستری شود، تصریح کرد: ما از اینکه چرا این بیمار در کنار خیابان قرار گرفته و در بیمارستان مورد نظر همراهان او، بستری نشده، اطلاعی نداریم.

رئیس بیمارستان امام خمینی اهواز تاکید کرد: عدم تعویض لباس و خارج نکردن آنژوکت از دست بیمار ناشی از کوتاهی کارکنان بیمارستان است.

وی هرگونه کوتاهی در مداوا و اصرار به خروج بیمار توسط مسئولان بیمارستان امام خمینی را تکذیب کرد.

انتهای پیام/
مریم جم
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز