خبرگزاری کار ایران

دبیر نظام صنفی کشاورزی آبادان:

جهاد کشاورزی آبادان با نظام صنفی تعامل ندارد/ کشاورزان ناراضی اند

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۲۲۶

دبیر نظام صنفی کشاورزی آبادان گفت: مدیریت جهاد کشاورزی آبادان اصلا تعامل خوبی با مجموعه نظام صنفی کشاورزی ندارد و این موضوع باعث نارضایتی کشاورزان شده است.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی نظام صنفی کشاورزی استان، عبدعلی تمیر اظهار داشت: در حالی که وزیر جهاد کشاورزی بارها بر ضرورت تعامل و همکاری جهاد کشاورزی با نظام صنفی کشاورزی تاکید کرده است، ولی این موضوع در آبادان محقق نشده و جهاد کشاورزی هیچ تعامل خوبی با نظام صنفی کشاورزی ندارد و عملا نظام صنفی را به رسمیت نمی شناسد.

وی افزود: انتظار می رود جهاد کشاورزی بعنوان متولی بخش کشاورزی در سیاست های خود تجدید نظر کند و همچون سایر شهرستان ها نظام صنفی کشاورزی را به رسمیت بشناسد.

تمیر گفت: طی ماه های اخیر برای چندمین بار است که متولیان بخش کشاورزی استان و کشور در معیت مدیر جهاد کشاورزی آبادان از مزارع و باغات آبادان بازدید می کنند، ولی در هیچ بازدیدی از نظام صنفی کشاورزی دعوت نشده است. عدم دعوت نظام صنفی کشاورزی آبادان در واقع بی احترامی به بیش از 4000 عضو صنف کشاورزی آبادان می باشد و کشاورزان از این موضوع گلایه دارند.

دبیر نظام صنفی کشاورزی آبادان عنوان کرد: مشکلات واقعی بهره برداران بخش کشاورزی آبادان را اعضای نظام صنفی کشاورزی بخوبی می دانند، بنابراین ضروری است وقتی قرار است از وضعیت بخش کشاورزی آبادان بازدید شود حتما نماینده نظام صنفی کشاورزی هم حضور داشته باشد تا مشکلات را بطور واقعی بیان کند.

وی با اشاره به اینکه نظام صنفی صدا و حامی کشاورزان است، افزود: نظام صنفی کشاورزی آبادان برای گرفتن حق و حقوق کشاورزان از هیچ تلاشی دریغ نمی کند و برای تحقق این موضوع کوتاهی نخواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز