خبرگزاری کار ایران

سردار عباس‌زاده خبر داد:

کشف 35 کیلوگرم مواد مخدر شیشه در اهواز/ انهدام باند قاچاقچیان موادمخدر صنعتی

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۲۹۲

فرمانده انتظامی استان خوزستان از انهدام باند قاچاقچیان موادمخدر صنعتی و کشف 35 کیلو شیشه در شهرستان اهواز خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده اظهار داشت: در راستای اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ، پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با تلاش اطلاعاتی از فعالیت اعضای باند فروشندگان مواد مخدر صنعتی در شهرستان اهواز، که از مرزهای شرقی وارد کشور شده مطلع و دستگیری آنان به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و مراقبتی شبانه روزی، منازل و مخفیگاه اعضای باند 5 نفره توزیع کنندگان مواد مخدر صنعتی شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان در چند عملیات غافلگیرانه و منسجم از محل ها بازرسی کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقدار 35 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه کشف و یک دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

سردار عباس زاده با اشاره به اینکه در این رابطه 5 نفر عضو باند مواد مخدر دستگیر و تحویل مرجع قضائی داده شدند، بیان داشت: نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی با سوداگران مرگ و مخلان امنیت به شدت برخورد می کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز