خبرگزاری کار ایران

رییس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی منطقه آزاد اروند خبر داد:

میزبانی آبادان برای مسابقات کشوری انتخابی تیم ملی کونگ فو

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۲۹۱

رییس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی منطقه آزاد اروند از میزبانی آبادان برای برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، سیدمجید هاشمیان اظهار کرد: رشته هنرهای رزمی ایرانی برای اولین بار در حال ثبت است و فدراسیون جهانی این رشته نیز تشکیل شده است در واقع رشته‌های رزمی بومی، به عنوان «رزم ملی ایران» با عنوان «توآی» ثبت جهانی شده است.

وی افزود: مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی به روش مبارزات نیمه آزاد در بخش آقایان رده بزرگسالان مقرر شده از 15 الی 17 آبان ماه در منطقه آزاد اروند به میزبانی شهر آبادان برگزار شود و 500 شرکت کننده خواهد داشت.

رییس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی منطقه آزاد اروند با بیان اینکه اولین بار است که چنین مسابقات با این سطح در استان خوزستان برگزار می‌شود، عنوان کرد: اغلب شرکت کننده‌های این مسابقات همه افراد صاحب نام و مقام‌آور سطوح بین‌المللی و جهانی خواهند بود.

هاشمیان حضور دو تیم از منطقه آزاد اروند را یک فرصت و امتیاز ویژه برای جوانان این خطه برشمرد و گفت: هر استان فقط با یک تیم در این مسابقات بزرگ و مهم حضور دارد اما منطقه آزاد اروند به جای 11 نفر با 22 نفر در این مسابقات شرکت می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز