خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به برنده نخست برنامه عصر جدید

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۲۱۰

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی طی پیامی موفقیت سرکار خانم فاطمه عبادی را در رقابت استعدادیابی تبریک گفت.

به گزارش ایلنا از بندر امام خمینی و به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، متن پیام سیدامید شهیدی نیا  به شرح زیر است:

به نام خدا

فرهنگ و هنر بستری است که زمینه ی تعالی روح و اندیشه را در انسان فراهم می آورد.

ایران اسلامی همیشه مهد پرورش اندیشمندان و هنرمندان وارسته با اندیشه ای بلند بوده است و در این میان استان عزیز خوزستان با داشتن فرزندانی فکور، فرهیخته و هنرمند که در دامن پر مهر خویش پرورانده مفتخر بوده است.

خبر مسرت بخش موفقیت جنابعالی در رقابت های استعدادیابی همراه با نگاه عمیق و هنرمندانه شما به مفاهیم اجتماعی و ترسیم آن به زیباترین وجه، موجب مباهات و افتخار مردم شریف استان خوزستان بویژه مردمان مهربان شهرستان ماهشهر گردید؛ این موفقیت را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

همچنین فرصت را غنیمت شمرده، کسب این موفقیت را نیز به همسر گرامیتان آقای احمد قنواتی تبریک عرض نموده، آرزومندم که همواره در مسیر تعالی و ارایه این هنر، پیام آور عشق، محبت و امید باشید.

  سیدامید شهیدی نیا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز