خبرگزاری کار ایران

سرهنگ دالوند خبر داد:

دستگیری عاملان تیراندازی به ترانس برق در اهواز

asdasd
کد خبر : ۸۰۰۹۰۶

فرماندهی انتظامی اهواز از دستگیری ۳ متهم در رابطه با تیراندازی به یک ترانس برق در کوی مدرس این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محسن دالوند اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی، در مراسم ترحیم و عزای متوفی یک شهروند در منطقه کوی مدرس اهواز، که منجر به ایجاد خسارت جدی ترانس برق همجوار محل برگزاری این مراسم و به دنبال آن موجب قطع برق منطقه در ساعات گرم یک روز شرجی شد و با توجه به نارضایتی و رنجش خاطر ساکنان آن منطقه از وضعیت به وجود آمده، بررسی موضوع و دستگیری عاملان تیراندازی در دستور کار پلیس اهواز قرار گرفت.

سرهنگ دالوند افزود: با توجه به حساسیت موضوع و در راستای پیگیری مطالبات به حق شهروندان در این رابطه، ماموران کلانتری ۲۵ اهواز بلافاصله وارد عمل شده و با انجام اقدامات اطلاعاتی و پس از هماهنگی مرجع قضایی، ۳ نفر از عاملان تیراندازی به ترانس برق را شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی های به عمل آمده از مخفیگاه متهمان، یک قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز به همراه ۸۵ فشنگ مربوطه کشف گردید و متهمان پس از اعتراف به جرم خود، جهت سیر مراحل قانونی، تحویل مقامات قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز در پایان خاطرنشان کرد: طبق قانون مجازات اسلامی، رسمی ناخوشایند تیراندازی در مراسمات شادی و عزا که موجب رعب و وحشت شهروندان و در برخی موارد، باعث ایجاد خسارت به اموال عمومی، جرح و حتی مرگ شهروندان می شود، جرم تلقی شده و مطابق قانون با آن برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز