خبرگزاری کار ایران

معاون اداره‌ کل ورزش و جوانان خوزستان خبر داد:

سفر مدیران ورزش عراق برای عقد تفاهم‌نامه به خوزستان

asdasd
کد خبر : ۷۹۷۸۵۹

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: به زودی مدیران ورزش یکی از استان‌های کشور عراق جهت بازدید از امکانات ورزشی استان و عقد تفاهم‌نامه به خوزستان سفر می‌کنند.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان خوزستان، ابراهیم نصیری با اشاره به سفر مدیران ورزشی عراق به استان، اظهار کرد: این مدیران ورزشی به زودی برای بازدید از امکانات ورزشی استان سفری به این‌جا خواهند داشت. در این زمینه با استانداری خوزستان هماهنگی‌های لازم انجام شده است و قرار شد دعوت‌نامه‌‌ای جهت حضور این‌ مدیران به استان برای آنها ارسال شود.

وی ادامه داد: احتمالا این مدیران از سالن‌های کشتی، وزنه‌برداری، ژیمناستیک، دو و میدانی و همچنین ورزشگاه‌های استان بازدید خواهند داشت. البته باید ببینیم رشته‌های قطب در عراق چه رشته‌هایی هستند و آنها در چه رشته‌هایی برای همکاری متقابل توانمند بوده و بعد ما نیز ظرفیت و توانمندی‌مان در چندین رشته را به آن‌ها معرفی خواهیم کرد. سپس برای انجام یک کار مشترک به توافق می‌رسیم.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این‌که به دنبال یک کار بیهوده نیستیم، خاطرنشان کرد: ما از دعوت این مدیران ورزشی به استان هدف داریم و قصدمان تنها عقد تفاهم‌نامه و نوشتن یک سری مطالب روی کاغذ نیست و به دنبال انجام کار اجرایی هستیم. برخی کشورهای همسایه توانمندی‌های خوبی دارند که می‌توان از این توانمندی‌ها جهت رسیدن به اهداف مدنظر بهره لازم را برد. به هر حال در انجام همکاری‌های متقابل باید شرایط دو کشور در نظر گرفته شود.

وی افزود: به نظر می‌آید برگزاری کلاس‌های مشترک آموزشی و همچنین تمرینات مشترک می‌تواند به هر دو کشور برای پیشرفت هر چه بیشتر ورزش کمک کند. به هر حال اگر این همکاری‌ها منافع لازم را برای‌مان در بر دارد، حتما همکاری‌‌ها تداوم خواهد داشت.

نصیری بیان کرد: نباید به این صورت باشد که تنها آن‌ها کشورها از ظرفیت و پتانسیل ما بهره ببرند که این کار چندان مطلوب ما نیست. به هر حال این رفت و آمدها جهت تبادل تجربه خواهد بود و خالی از لطف نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز