خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری حمیدیه تاکید کرد:

لزوم شناسایی و رفع خطر پذیری نقاط آسیب پذیر و حادثه خیز رودخانه کرخه

asdasd
کد خبر : ۷۹۷۱۵۴

سرپرست فرمانداری حمیدیه در جلسه هماهنگی مدیریت بحران شهرستان که با حضور معاون اجرایی مدیریت بحران استانداری خوزستان و سایر مسئولین برگزار گردید، با اشاره به بحران اخیر، خواستار شناسایی و رفع خطر پذیری نقاط آسیب پذیری و حادثه خیز حوزه شهرستان شد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان حمیدیه، شاهین هاشمی سرپرست فرمانداری حمیدیه در این جلسه با اشاره به مصوبات صورت جلسه کار گروه تخصصی امور سیل و مخاطرات دریایی، برق، آب و فاضلاب، اظهار کرد: حفظ آمادگی و اتخاذ اقدامات پیشگیرانه از قبیل استحکام بخشی و بازسازی وضعیت سیل بندهای رودخانه کرخه در مناطق روستایی و شهری جهت مقابله با هرگونه خطر احتمالی سیل در  حوزه کرخه ،لازم و ضروری است.

وی با تاکید بر شناسایی و رفع خطر پذیری، نقاط آسیب پذیر و حادثه خیز در حوزه شهرستان، خواستار تهیه کتابچه ای از نیاز های شهرستان در خصوص مقابله و پیشگیری از خطرات سیلاب و بالا آمدن آب رودخانه کرخه شد.

هاشمی در ادامه، افزود: سازمان آب و برق  باتوجه به تجربه سیلاب بزرگ امسال و شکستن سیل بندها، نسبت به بررسی نقاط آسیب پذیر رودخانه کرخه با رعایت ضوابط و مقررات فنی و مهندسی رودخانه کرخه در جهت ترمیم و ایمن سازی دیواره های رورخانه و کمک به احداث و ترمیم سیل بندها حوزه شهرستان، اقدام لازم به عمل آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز