خبرگزاری کار ایران

محمدیان مطرح نمود:

شناسایی بازارهای جدید صادراتی برای واحدهای تولیدی در نمایشگاه توانمندی های صنعتی خوزستان

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۵۵۸

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان هدف از برگزاری نهمین نمایشگاه توانمندی های صنعتی تولیدی و خدمات فنی مهندسی استان در منطقه آزاد اروند را شناسایی بازارهای جدید صادراتی برای واحدهای تولیدی عنوان کرد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی این استان؛ اخلاق محمدیان با اشاره به اینکه هر نمایشگاهی در جهت توسعه واحدهای صنعتی و کسب و کار برپا می‌شود، گفت: هدف از برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها بدست آوردن و شناسایی بازارهای جدید صادراتی برای واحدهای تولیدی است.

وی اظهار کرد: نزدیکی مرز عراق به ایران سبب تسهیل صادرات محصولات ایرانی به عراق شده است و تولیدکنندگان ایرانی می‌توانند از این فرصت نهایت بهره را ببرند و با استفاده از تولید محصولات متنوع و با کیفیت در صادرات به عراق جایگاه خوبی کسب کنند.

محمدیان با بیان اینکه بر همین اساس این نمایشگاه را در منطقه آزاد اروند برگزار کردیم، افزود: در راستای حمایت از واحدهای صنعتی، امسال برای نهمین سال متوالی توانستیم نمایشگاه توانمندی های صنعتی، تولیدی و خدمات فنی مهندسی استان را به صورت رایگان برگزار کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان با اشاره به نقش حمایتی شرکت شهرک‌های صنعتی این استان در برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی، افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی بستری را فراهم می‌کند تا واحدهای صنعتی از این نمایشگاه‌ها به عنوان یک ظرفیتی استفاده و بتوانند در زمینه توسعه صادرات به کشورهای همسایه فعالیت کنند.

انتهای پیام/
مریم جم
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز