خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان آتش‌نشانی اهواز خبر داد:

یک مجروح بر اثر برخورد خودرو پژو 405 با درخت در جاده اهواز - اندیمشک

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۳۳۰

رئیس سازمان آتش‌نشانی اهواز گفت: بامداد امروز بر اثر برخورد خودرو پژو 405 با درخت در جاده اهواز - اندیمشک یک مجروح برجای ماند.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از اداره ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، آتشپاد علی تراب پور با اعلام این خبر اظهار داشت: بامداد امروز شنبه 19 مردادماه ساعت 2 و 14 دقیقه، طی تماس تلفنی شهروندی با سامانه 125 سازمان، برخورد خودرو پژو 405 با درخت واقع در جاده اهواز - اندیمشک اطلاع رسانی شد.

وی افزود: نیروهای عملیاتی و امداد و نجات سریعاً با 2 دستگاه خودرو اطفا حریق و یک دستگاه خودرو امداد و نجات را به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی اهواز ادامه داد: خودرو پژو در حین حرکت در مسیر به علت سرعت زیاد و عدم کنترل راننده به درخت برخورد که راننده خودرو بر اثر این حادثه مصدوم و درون اتاقک گرفتار و قادر به خارج شدن از داخل خودرو نبود.

آتشپاد تراب پور عنوان کرد: آتش نشانان، با ایمن سازی محل حادثه و نصب علائم هشدار دهنده در مسیر، با استفاده از ابزار تخصصی راننده را با احتیاط کامل از داخل خودرو خارج کردند و به امدادگران اورژانس جهت درمان تحویل دادند.

وی در پایان اعلام کرد: ماموران آتش نشانی خودرو را به وسیله جره ثقیل به حالت اولیه برگرداندند و به حاشیه امن مسیر منتقل کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز