خبرگزاری کار ایران

سردار عباس‌زاده خبر داد:

کشف بیش از 140 کیلو حشیش و تریاک در بهبهان

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۳۲۲

فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف بیش از 140 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک در شهرستان بهبهان خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه قاطع با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر و کنترل دقیق محورهای مواصلاتی، ماموران انتظامی بخش "زیدون" و ماموران ایست و بازرسی "خیرآباد" شهرستان بهبهان با اقدامات فنی از انتقال 2 محموله مطلع شدند.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: در این راستا ماموران انتظامی بخش "زیدون" شهرستان بهبهان با همکاری ماموران مبارزه با قاچاق کالا با اقدامات تخصصی و کنترل دقیق محورهای مواصلاتی، مسیر تردد یک دستگاه تریلر حامل برنج که در لابه لای آن مواد مخدر جاسازی شده بود، را شناسایی و در عملیاتی ضربتی آن را متوقف کردند.

سردار عباس زاده تصریح کرد: در بازرسی به عمل آمده از تریلر 100 کیلو مواد مخدر از نوع حشیش که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود، کشف و در همین راستا یک قاچاقچی دستگیر شد.

وی افزود: در عملیاتی دیگر ماموران پاسگاه ایست و بازرسی"خیرآباد" شهرستان بهبهان با اقدامات تخصصی و ایجاد تور ایست و بازرسی موقت یک دستگاه خودروی نیسان حامل مواد مخدر را شناسایی و متوقف کردند، که در بازرسی از آن مقدار 40 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای در زیر بار هندوانه جاساز شده بود، کشف و در این رابطه یک متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه در مجموع این طرح 140 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش کشف شد، خاطرنشان کرد: در این رابطه 2 دستگاه خودرو توقیف و 2 قاچاقچی مواد مخدر پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز