خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شادگان خبر داد:

دستگیری 4 نفر از عوامل ایجاد نزاع دسته جمعی با حضور به موقع پلیس در شادگان

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۵۴۸

فرمانده انتظامی شادگان از دستگیری 4 نفر از عوامل ایجاد نزاع دسته جمعی توسط پلیس این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ اسکندر جماشیانی اظهار کرد: به دنبال وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی در یکی از مناطق حاشیه ای شهرستان شادگان، ماموران این فرماندهی به منظور بررسی موضوع سریعا راهی منطقه شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران مشخص شد دو طایفه به دلیل اختلافات شخصی با یکدیگر درگیر شده و اقدام به تیراندازی کردند، که با حضور به موقع پلیس در محل حادثه درگیری خاتمه پیدا کرد.

فرمانده انتظامی شادگان تصریح کرد: ماموران انتظامی پس از حضور در صحنه درگیری، موفق به کشف 3 سلاح جنگی و 6 سلاح شکاری غیر مجازی که در درگیری استفاده می شود، شدند.

سرهنگ جماشیانی بیان کرد: در این رابطه 4 نفر از عاملان اصلی نزاع و درگیری که اقدام به تیراندازی کردند، دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

وی در پایان با بیان اینکه حضور به موقع پلیس مانع گسترش نزاع شد، تاکید کرد: برخورد با چنین مواردی یکی از وظایف پلیس است، پلیس با هرگونه ناامنی در جامعه قاطعانه برخورد می کند و افرادی که به هر دلیل دست به قانون شکنی میزنند، بدانند که عواقب سختی در انتظار آن هاست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز