خبرگزاری کار ایران

سرهنگ پاپی در گفتگو با ایلنا خبر داد:

کشف محموله قاچاق از دو خودرو در شهرستان ماهشهر

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۰۸۰

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بندر ماهشهر، از شناسایی و توقیف دو دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر ماهشهر، سرهنگ رضا پاپی اظهار داشت: نیروهای خدوم این فرماندهی موفق به کشف و ضبط یک محموله قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال شدند.

وی گفت: به منظور طرح مبارزه با پدیده قاچاق کالا و ارز و تشدید برخورد با قاچاقچیان، ماموران مبارزه با قاچاق کالا در شهرستان بندر ماهشهر با رصد و کنترل دقیق شریان های ورودی و خروجی این شهرستان، اجازه عرض اندام به هیج یک از سود جویان نخواهند داد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بندر ماهشهر در تشریح جزئیات این کشف و ضبط، تصریح کرد: نیروهای پلیس با استقرار و ایست بازرسی در بررسی و بازرسی ۲ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵، موفق به کشف کالای قاچاق از دل این ۲ خودرو شدند.

وی ادامه داد: در بازرسی های به عمل آمده از خودرو توقیف شده، ۱۶۳۲ عدد قالب صابون، تعداد ۱۳۹۲۰ عدد کافی میکس، ۳ دستگاه کولر دو تیکه و یک دستگاه موتور سیکلت هوندا بدون مدارک شناسایی و گمرکی را کشف و ضبط کردند.

سرهنگ پاپی یاد آور شد: سود جویان و مخلان اقتصاد داخلی کشور بدانند نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی دقیق و منظم همچنین کنترل تحرکات، با هرگونه فعالیت سود جویان برابر قانون برخوردی صریح و قاطع خواهد کرد.

وی در ادامه، به یک توصیه ایمنی جهت جلوگیری از سرقت منازل اشاره کرد و گفت: خانواده ها و صاحبان منازل باید بدانند که از قرار دادن کلید در محل ‌هایی ماننده جاکفشی و سایر محل ‌های قابل دسترسی خودداری کنند و همچنین نسبت به تعویض قفل ‌هایی که کلید یدکی آنها گم شده و یا برای مدتی در اختیار دیگران بوده سریعاً اقدام‌ کنند و هیچ گونه نردبان، چهار پایه و نظیر آن ها را در کنار دیوار قرار ندهند.

انتهای پیام/
سالار قاسم پور
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز