خبرگزاری کار ایران

کشف ۱۱۲ فقره انواع سرقت و دستگیری ۵۲ سارق حرفه‌ای در اهواز

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۵۳۶

جانشین فرمانده انتظامی اهواز از کشف ۱۱۲ فقره انواع سرقت و دستگیری ۵۲ سارق حرفه ای و سابقه دار ظرف ۷۲ ساعت گذشته در شهرستان اهواز خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کیومرث کشوری اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با هدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه ای و سابقه دار، فروشندگان موادمخدر و دارندگان سلاح های غیرمجاز به مدت ۷۲ ساعت در شهرستان اهواز به مرحله اجرا درآمد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران انتظامی با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی ۵۲ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در چند عملیات ضربتی و هماهنگ در مخفی‌گاه‌شان دستگیر کردند.

سرهنگ کشوری بیان کرد: ماموران انتظامی در راستای اجرای این طرح ۱۸۰۰ گرم انواع مواد مخدر، تعدادی اموال سرقتی، ۲ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف کردند.

وی افزود: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۱۱۲ فقره انواع سرقت، ۲ فقره تیراندازی غیرمجاز در سطح شهرستان اهواز اعتراف پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اهواز با بیان اینکه در این راستا ۱۸ معتاد متجاهر نیز دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شدند، تأکید کرد: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز