خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

دستگیری سارقین منزل با ۳۴ فقره سرقت در اهواز

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۹۴۷

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اهواز از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای منزل با ۳۴ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، سرهنگ کیومرث کشوری اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان اهواز، بررسی موضوع، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کارقرار گرفت.

سرهنگ کشوری افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۲۷ و ۱۸ این فرمانده موفق شدند با انجام اقدامات اطلاعاتی، همچنین با تجزیه و تحلیل شیوه سرقت ها ۲ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار منزل را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بازرسی های به عمل آمده از مخفیگاه این ۲ سارق سابقه‌دار، مقادیر زیادی اموال سرقتی از قبیل: گوشی های تلفن همراه، باتری‌خودرو، دوربین فیلمبرداری، دوچرخه، سنگ جت، پمپ های آب، کابل‌های برق، تجهیزات مربوط به محتویات داخل خودرو و مقداری مواد مخدر کشف شد و متهمان در تحقیقات پلیس به ۳۶ فقره سرقت منزل از نقاط مختلف شهر اهواز اعتراف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی اهواز در پایان ضمن اشاره به تحویل متهمین به مراجع قضایی، به شهروندان توصیه کرد: تجهیز منزل به دوربین‌های مداربسته، استفاده از تجهیزات ایمنی در ساختمان و به کارگیری نگهبان محله از راهکارهای مؤثر در پیشگیری از سرقت منزل می باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز