خبرگزاری کار ایران

درخشش هنرمندان بندر امامی در شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عربی دشت آزادگان

asdasd
کد خبر : ۷۸۷۸۶۴

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر امام خمینی (ره) از درخشش هنرمندان قوم بزرگ عرب در شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عربی دشت آزادگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سید ستار فاطمی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های انجمن هنرهای نمایشی بندر امام خمینی (ره) از کلیه بازیگران و دیگر عوامل نمایش عربی لم یقل الخریف به کارگردانی شهاب بیت چنعان تقدیر کرد.

در این جشنواره هنرمندان نمایش عربی موفق به دریافت لوح، تندیس و هدایای نقدی عناوین زیر در شانزدهمین  جشنواره بین المللی تئاتر عربی دشت آزادگان شدند.

هنرمندان بندر امام خمینی (ره) که در این جشنواره برای نمایش لم یقل الخریف به آنها لوح تقدیر و جوایزه نقدی تقدیم شد، عبارتند از: افکتور و انتخاب کننده موسیقی نمایش محمد قادر سلامات، طراح نور سجاد حمید چسباوی، همچنین تقدیم دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به میعاد سیلاوی طراح صحنه نمایش لم یقل الخریف.

لوح تقدیر بازیگری مرد در نمایش لم یقل الخریف به علی رضا مساعد پور تعلق گرفت و سجاد حمید سیاحی و سلیمه بدیر غذلاوی از شهرستان بندر امام خمینی (ره) رتبه سوم بازیگری در این نمایش را کسب نمودند.

گفتنی است، از شهاب احمد بیت چنعان کارگردان نمایش لم یقل الخریف نیز تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز