خبرگزاری کار ایران

در یک اقدام خیرخواهانه صورت گرفت؛

آماده سازی رایگان ۲۲ نوعروس اهوازی توسط یک آرایشگاه

asdasd
کد خبر : ۷۸۶۰۷۵

آرایشگاه تیکا با همکاری موسسه آبشار عاطفه ها، ۲۲ عروس اهوازی را برای روانه کردن به خانه بخت بصورت رایگان آماده کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، هزینه های ازدواج و برگزاری جشن عروسی یکی از اساسی ترین و در عین حال پر استرس ترین بخش های عروسی است که فکر همه عروس و دامادهای جوان را به خود مشغول می کند.

همه دوست دارند که جشن عروسی خود را به بهترین نحو ممکن برگزار کنند و در عین حال حداکثر صرفه جویی در هزینه ها را نیز داشته باشند.

دراین راستا به مناسبت میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک عصمت و ولایت علی بن موسی الرضا (ع)، 22 نوعروس معرفی شده از سوی موسسه خیریه آبشار عاطفه ها به همت مرکز زیبایی تیکا در اهواز به خانه بخت رفتند.

صالحی مدیریت مرکز زیبایی زیبایی تیکا، گفت: هدف اصلی از مشارکت ما در برنامه جشن ازدواج 22 نو عروس اهوازی استفاده از امکانات و ظرفیت های آرایشگاه برای افراد کم برخوردار و کم توان مالی است تا در شادی دیگران شریک شویم.

وی افزود: پرداختن به مسئولیت های اجتماعی و اقدامات خیرخواهانه یکی از اهداف مرکز زیبایی تیکا است، بدین منظور سالن زیبایی ما از طرح های خیرخواهانه از جمله ازدواج آسان استقبال می کند.

مدیر سالن زیبایی تیکا اهواز با اشاره به اینکه این مرکز زیبایی همواره در برنامه ها وجشنواره های امور خیریه برای کمک به بیماران خاص، ایتام و نیازمندان حضور فعال داشته است، تصریح کرد: اغلب کارکنان ما به صورت خودجوش در این برنامه ها مشارکت فعال دارند.

صالحی عنوان کرد: اگر روحیه کمک به هم نوع در میان مردم رواج پیدا کند بسیاری از مشکلات جامعه حل می شود. بسیار خرسندیم‌ که توانستیم نقش کوچکی در برگزاری جشن ازدواج آسان نوعروس های اهوازی داشته باشیم و همیشه  از اینگونه اقدامات و همکاری با مراکز و نهادهای شناخته شده استقبال می کنیم.

وی افزود: تمام کارکنان ما در بخش های مختلف امور آرایشی، هر آنچه در توان داشتند در سبد اخلاص  گذاشتند تا بتوانند خاطره ای زیبا و به یاد ماندنی برای نوعروسان بیافریند.

صدیقه دغاغله از موسسه خیریه آبشار عاطفه ها شعبه اهواز نیز گفت: این موسسه در انجام امور خیریه و جشن ازدواج آسان برای نوعروسان کم توان مالی، ایتام و سیل زدگان فعال است.

دغاغله با بیان اینکه جشن ازدواج آسان  17 تیرماه با اهدای جهیزیه  110 عروس اهوازی در تالار شهر برگزار شد، تصریح کرد: با مشارکت هلدینگ تیکا به مناسبت میلاد با سعادت  امام رضا (ع) ۲۲ نفر از نوعروسان با دریافت خدمات آرایشی رایگان روانه خانه بخت شدند تا این مرکز زیبایی نقشی مفید در حمایت از افراد نیازمند و ایتام داشته باشد.

وی تاکید کرد: یکی از برنامه ریزی های ما  ترویج ازدواج آسان برای گسیل جوانان به خانه های بخت است و از کسانیکه خیرخواهانه در این امر ما را یاری می کنند سپاسگزاریم.

انتهای پیام/
مریم جم
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز