خبرگزاری کار ایران

فرماندار اهواز تاکید کرد:

ضرورت تسریع در اجرای طرح آبرسانی روستاهای غیزانیه اهواز

asdasd
کد خبر : ۷۸۲۵۵۴

فرماندار اهوازگفت: عملیات اجرایی طرح آبرسانی به روستاهای بخش غیزانیه باید بدون وقفه و سرعت بیشتری از سوی شرکت آب و فاضلاب روستایی تکمیل شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، جمال عالمی نیسی در نشست بررسی مشکلات بخش غیزانیه به اجرای طرح آبرسانی به روستاها در این بخش اشاره کرد و گفت: این طرح نباید توقف داشته باشد و اگر معارضینی وجود دارد باید این مشکل از سوی شرکت آب و فاضلاب رفع شود.

وی ادامه داد: برای رفع مشکل آب روستاها تا قبل از تکمیل طرح آبرسانی غیزانیه، 6 تانکر آبرسانی از سوی شرکت مناطق نفت خیز و چهار تانکر نیز از سوی اداره آب و فاضلاب روستایی برای تامین آب روستاهای فاقد آب در نظر گرفته شده است.

فرماندار شهرستان اهواز با اشاره به مشکل بیکاری در روستاهای بخش غیزانیه، اظهار داشت: با توجه به قرار داشتن شرکت های مناطق نفت خیز جنوب،نفت و گاز کارون و مارون، اهالی این روستاها باید در اولویت استخدام این شرکت ها باشد و کوتاهی در این خصوص پذیرفتنی نیست.

عالمی نیسی به جلسه با مدیرعامل شرکت مناطق نفت خیز در هفته گذشته اشاره کرد و افزود: در این جلسه رفع برخی از مشکلات بخش غیزانیه از سوی این شرکت مصوب شد.

وی ادامه داد: بازسازی مدارس فرسوده بخش غیزانیه یکی از مصوبات جلسه با نفت بودکه قرار است در اسرع وقت این مدارس از سوی این شرکت بازسازی شود.  

نماینده عالی دولت در شهرستان اهواز بیان کرد: احداث سه زمین چمن ورزشی و یک زمین خاکی ورزشی در روستاهای غیزانیه نیز دردستور کار قرار گرفته شده است.

عالمی نیسی در خصوص بهسازی و آسفالت معابر و خیابان ها در بخش غیزانیه گفت: 23 روستا بهسازی و پنج روستا نیز از سوی شرکت مناطق نفت خیز جنوب آسفالت می شود.

وی با اشاره به طرح های ایجاد اشتغال در روستاهای این بخش، تصریح کرد: با هماهنگی صورت گرفته با بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، به متقاضیان روستایی که قصد ایجاد و یا توسعه شغل در روستا دارند تسهیلات اشتغالزایی 400 میلیون ریالی چهاردرصدی پرداخت می شود.

فرماندار اهواز در ادامه به مشکل برق در روستاها اشاره کرد و افزود: روشنایی معابر و خیابان های هشت روستا تا هفته دولت انجام می شود و تا یک ماه آینده 10 ترانس برق نیز در روستاهای نزهه و عوده در این بخش نصب خواهد شد.

عالمی نیسی مشکل آنتن دهی در برخی از روستاها را از دیگر مشکلات این بخش عنوان کرد و گفت: مخابرات مکلف به نصب هشت دکل برای آنتن دهی در روستاهای غیزانیه است و باید در اسرع وقت نسبت به نصب این دکل ها اقدام کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خدمت رسانی به روستاییان حق آنهاست و تلاش می کنیم تا در اسرع وقت مشکلات بخش غیزانیه را رفع کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز