خبرگزاری کار ایران

سعیدی اعلام کرد:

رسیدگی به بیش از ۳ هزار پرونده در سه ماهه اول سال جاری توسط تعزیرات حکومتی خوزستان

asdasd
کد خبر : ۷۸۲۵۵۲

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خوزستان از رسیدگی به ۳۱۶۶ فقره پرونده و محکومیت بیش از ۲۰۵ میلیارد ریالی توسط شعب تعزیرات حکومتی استان در سه ماهه اول سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، رضا سعیدی اظهار داشت: در سه ماهه اول سال ۹۸ تعداد ۳۲۸۷ فقره پرونده وارد شعب تعزیرات حکومتی گردیده که از این تعداد ۳۱۶۶ فقره مورد رسیدگی قرار گرفته شده است.

وی افزود: از این تعداد پرونده، عدم درج قیمت بیشترین آمار را به خود اختصاص داده و پس از آن گرانفروشی بوده است و همچنین تعداد ۶۴۸ فقره پرونده مربوط به قاچاق می باشد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان تصریح کرد: پرونده ها پس از ورود به تعزیرات حکومتی به شعب ارجاع داده می‌شود و شعب نیز پس از بررسی های لازم اقدام به صدور رأی می نمایند که در مجموع متهمین در این سه ماه به مبلغی بیش از ۲۰۵ میلیارد ریال محکوم شده اند.

سعیدی ادامه داد: در این پرونده ها همچنین پرونده هایی وجود دارد که علاوه بر جرائم در حق دولت متهم به پرداخت حق شاکی نیز محکوم شدند که توسط اجرای احکام این حقوق از متهمین اخذ و به شکاک عودت داده شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هم استانی های عزیز میتوانند‌ علاوه بر سامانه ۱۲۴ در سایت اینترنتی ۱۳۵ تعزیرات حکومتی شکایات و گزارشات خود را ثبت تا جهت بررسی به سازمان صمت ارائه گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز