خبرگزاری کار ایران

هشدار پلیس ماهشهر؛

تصاویر خانوادگی خود را در فضای مجازی منتشر نکنید

asdasd
کد خبر : ۷۸۲۳۲۳

معاونت اجتماعی نیروی انتظامی شهرستان بندر ماهشهر، توصیه های امنیتی و استفاده صحیح از فضای مجازی را یادآوری کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر ماهشهر، کاظمی اظهار داشت: تصاویر و فیلم های خصوصی و خانوادگی خود را از طریق فضای مجازی نشر یا تبادل نکنید.

وی افزود: هرگز اجازه ندهید فرزندانتان اطلاعات خصوصی خود و عکس ‌های خانوادگی را در شبکه ‌های اجتماعی بارگذاری یا منتشر کنند؛ چرا که بیشتر کاربران فضای مجازی با هویت جعلی در این فضا حاضر و گاهاً از گمنامی این فضا سوء استفاده می کنند و دست به رفتارهای ناپسند می‌زنند.

معاونت اجتماعی نیروی انتظامی شهرستان بندر ماهشهر ادامه داد: استفاده صحیح از فضای مجازی را به فرزندان خود آموزش دهید تا تنها از بخش های آموزشی و مفید آن بهره کافی را ببرند و خانواده ها از این فضا بیشتر در راستای آموزش مطالب درسی و تربیتی استفاده کنند.

وی عنوان کرد: خانواده ها اجازه ندهند سنت های مهم و ارزشمند جای خود را به این گروه های مجازی دهند و از همین سنین کودکی آداب و معاشرت، روابط عمومی سالم و قوی و دید و بازدید های خانوادگی و فامیلی، دوست یابی را آموزش دهند؛ چرا که این گروه ها جایگزین خوبی به شمار نمی آیند و سعی کنند تا با این شیوه صفحات دوست یابی و سنت غلط دوست اجتماعی را به باد فراموشی بسپارند.

کاظمی بیان کرد: خانواده ها ضمن کنترل کردن فرزندان خود در این فضا ها از به اشتراک گذاشتن و تبادل کردن عکسا و فیلم های خصوصی و خانوادگی به ویژه عکس و فیلم های مراسمات عروسی و جشن های تولد خود داری کنند و خود این مهم را رعایت کنند.

معاونت اجتماعی نیروی انتظامی شهرستان بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: والدین با ایجاد فضا های شاد و سرگرمی های مفرح و گروهی فرزندان خود را از فضای مجازی و گوشه گیری فاصله دهند و زمان هایی را برای وقت گذراندن با فرزندان خود در نظر بگیرند و ضمن بازی و سرگرمی آموزش و تربیت و نحوه استفاده از فضای مجازی در زمان مشخص را در دستور کار خود قرار دهند تا از تبعات و خسارات جبران ناپذیر آن جلوگیری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز