خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی ماهشهر خبر داد:

دستگیری سارق حرفه ای با ۱۵ فقره سرقت در ماهشهر

asdasd
کد خبر : ۷۸۲۰۱۱

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بندر ماهشهر، از دستگیری یک سارق حرفه ای با ۱۵ فقره سرقت در شهر ماهشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر ماهشهر، سرهنگ رضا پاپی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره  کیف قاپی و موبایل قاپی در برخی از نقاط شهر ماهشهر بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی گفت: ماموران مبارزه با سرقت کلانتری ۱۱ طالقانی موفق شدند با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی دقیق و با گشت زنی های نامحسوس یک سارق حرفه‌ای را شناسایی و بعد از دریافت مجوز های قضائی فرد سارق را در مخفی گاه خود دستگیر کنند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بندر ماهشهر، با اشاره به مرتبط بودن سارق با سرقت های اخیر افزود: متهم در باز جویی ‌های به عمل آمده به ۸ فقره سرقت موبایل، ۷ فقره کیف قاپی معترف شد و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی گردید.

سرهنگ پاپی در پایان یادآور شد: هشدارهای پلیس را جدی بگیرید و در موارد امنیتی چه فردی و چه اجتماعی توجه لازم را داشته باشید و در صورت مشاهده گونه مورد مشکوک و سارق یا سارقین با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل فرمایید.

انتهای پیام/
سالار قاسم پور
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز