خبرگزاری کار ایران

برای نخستین بار برگزار شد؛

اجرای طرح امنیت اجتماعی توسط پلیس ماهشهر

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۵۶۹

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط پلیس ماهشهر برای نخستین بار کلید خورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر ماهشهر، نخستین طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط نیروی انتظامی شهرستان بندر ماهشهر، با هدف برخورد با مجرمان و متخلفان نظم و امنیت اجتماعی برگزار شد.

در این طرح با مجرمان و متخلفان نظم و انظبات اجتماعی برخورد و راکبان و رانندگان وسیله نقلیه ای که در معابر شهری و پر تردد ایجاد مزاحمت و حرکات نمایشی انجام دهند اعمال قانون خواهند شد.

در اجرای این طرح ۲ روزه ماموران پلیس با گشت زنی محسوس و نامحسوس ۱۷ متهم که سابقه شرارت، سرقت و حمل سلاح را در کارنامه خود داشتند دستگیر و اعمال قانون شدند.

فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان بندر ماهشهر، در تشریح نتیجه این طرح و دستگیری متخلفان اظهار داشت: حاصل اجرای این طرح اعتراف به ۲۶ فقره سرقت، توقیف ۴۹ وسیله نقلیه متخلف، کشف و ضبط ۲ قبضه اسلحه شکاری و پلمپ ۳ واحد صنفی بود.

وی افزود: این طرح به جهت امنیت و آسایش شهروندان به طور مستمر اجرا خواهد شد و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف از افراد سودجو و قانون گریز مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن به پلیس ۱۱۰ اعلام تا نسبت به شناسایی و دستگیری آنان اقدام شود.

انتهای پیام/
سالار قاسم پور
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز