خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر در نشست با اصحاب رسانه:

مصوبه ای برای تاسیس کلانتری مسکن مهر بندر امام خمینی وجود ندارد/ افتتاح کلانتری شهرک به زودی/ دستگیری عوامل ترور ماموران انتظامی بندر امام خمینی

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۰۰۳

سرهنگ رضا پاپی اولین نشست خبری خود با اهالی رسانه را برگزار کرد و از دستگیری سارقان منازل، کابل های برق و عاملان ترور و تیراندازی در شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر ماهشهر، نخستین نشست خبری فرمانده جدید انتظامی این شهرستان با اهالی رسانه پیش از ظهر امروز در سالن جلسات این فرماندهی برگزار شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بندر ماهشهر، در همان ابتدای جلسه به بخشی از عملکرد این دستگاه اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با اقدامات صریح و برخوردهای به موقع این دستگاه، موفق به کاهش ۴۸ درصد جرائم خشن، ۴ درصد جرائم عادی، ۹۵ درصد کشفیات مواد مخدر و سرقتی و ۵۹ درصد کشفیات سلاح گرم شدیم که در مجموع، وقوع جرائم ۴۸ درصد کاهش و کشفیات ۱۱۲ درصد افزایش داشته است.

وی گفت: از ابتدای امسال موفق به انهدام چند باند سرقت طلا و جواهرات و اشیاء قیمتی منازل و در ادامه راه، سارقان تلفن همراه، کابل های برق و کلاهبرداری های اینترنتی شدیم که بعد از  شناسایی های انجام شده و بررسی های صورت گرفته اقدام به دستگیری آنها کردیم.

فرمانده انتظامی شهرستان بندر ماهشهر، با تشریح اهمیت مبارزه با قاچاق و طرح آمار کلی این مهم، افزود: به منظور حمایت از کالای ایرانی و رونق تولید، یکی از مهم ترین اولویت های این سازمان برخورد با قاچاقچیان کالا است که در این امر موفق به کشف و ضبط کالا های مختلفی شدیم که ارزش ریالی آنها، ۳۲ میلیارد ریال محاسبه شده که رقمی قابل تامل و توجه است.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص تیراندازی های شهرستان و امنیت اجتماعی پایدار، عنوان کرد: ایجاد امنیت و امنیت پایدار، کار اصلی نیروی انتظامی است و برای دست یابی به این مهم و جلب رضایت همشهریان برای مقابله با آن، ذره ای کوتاه نخواهیم آمد. به همین منظور تعداد قابل توجه ای از عاملان تیراندازی در شهرستان را شناسایی و دستگیر کردیم و کشف سلاح غیر مجاز در شهرستان را به ۵۹ درصد افزایش دادیم.

سرهنگ پاپی بیان کرد:  امنیت، یک مقوله چند وجهی است و نیازمند همکاری همه‌ جانبه ادارات و دستگاه‌ ها بوده و حتی خود مردم هم در این امر حیاتی با شناسایی و معرفی عاملان و همکاری با نیروی انتظامی می توانند برای رسیدن به هدف مشترک امنیت، سرعت دهند و نقش مهمی را ایفا کنند.

سرهنگ پاپی ادامه داد: ۹ نفر عامل حادثه تروریستی شهدای نیروی انتظامی بندر امام خمینی دستگیر شدند و پرونده آنان در حال طی کردن مراحل قانونی است.

وی با اشاره به تاسیس کلانتری در بندر امام خمینی، و شهرک مدنی گفت: هیچ مصوبه‌ای برای تاسیس کلانتری در مسکن مهر بندر امام خمینی (ره) وجود نداشته ایم، اما مجوز تاسیس کلانتری در شهرک مدنی صادر شده است که به زودی شاهد تاسیس آن خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شهرستان بندر ماهشهر، پیش از این نشست، فرماندار شهرستان در نشست خبری خود خبر از مصوبه تاسیس کلانتری در مسکن مهر بندر امام خمینی (ره) داده بود.

انتهای پیام/
سالار قاسم پور
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز