خبرگزاری کار ایران

توسط واحد واکسیناسیون هلال استان؛

واکسیناسیون 4 هزار و 300 خوزستانی متقاضی حج/ تزریق واکسن مننژیت برای حجاج اجباری است

asdasd
کد خبر : ۷۷۹۵۰۲

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: طی یک ماه گذشته 4 هزار و سیصد خوزستانی متقاضی حج با مراجعه به واحد واکسیناسیون این جمعیت واکسن مننژیت را تزریق کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، علی خدادادی اظهار کرد: طی یک ماه گذشته 4 هزار و سیصد خوزستانی متقاضی حج با مراجعه به واحد واکسیناسیون این جمعیت واکسن مننژیت را تزریق کردند.

وی افزود: واکسیناسیون حجاج به عنوان یکی از پیش نیازهای سفر حج محسوب می شود و بسیاری ضروری است.

خدادادی عنوان کرد: هر ساله با نزدیک شدن به زمان به موسم حج و تشرف حجاج به مکه و مدینه حجاج می بایست قبل از هر اقدامی برای اعزام و به منظور پیشگیری از ابتلا به بیماری واکسن مننژیت را دریافت کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان با تاکید این نکته که دریافت و تزریق واکسن مننژیت برای حجاج جهت تشرف به حج اجباری است، خاطر نشان کرد: تزریق این واکسن برای حفظ سلامتی و پیشگیری از شیوع بیمارهای عفونی ضروری است.

وی عنوان کرد: با توجه به قرار داشتن عربستان روی کمربند مننژیت و ازدحام جمعیت در زمان تجمع حجاج احتمال انتقال بیماری های مسری از جمله مننژیت وجود دارد.

خدادادی با اشاره به اینکه کارت زرد برای حجاج برای واکسیناسیون هنگام ورود به عربستان اجباری است، اذعان کرد: متقاضیان حج هنگام سفر به عربستان و ورود به فرودگاه های این کشور باید کارت زرد را به همراه داشته باشند تا بتوانند وارد سرزمین وحی شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز