خبرگزاری کار ایران

بررسی ۲ هزار پرونده پرداخت خسارت سیلاب به بخش کشاورزی دشت آزادگان

asdasd
کد خبر : ۷۷۹۳۱۴

فرماندار شهرستان دشت آزادگان از تشکیل و بررسی بیش از ۲ هزار پرونده پرداخت خسارت سیلاب به بخش کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، حمید سیلاوی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۲ هزار پرونده بررسی پرداخت خسارت کشاورزی ناشی از سیل اخیر در این شهرستان تشکیل شده است، اظهار داشت: بیش از ۹۵۰ پرونده توسط کارگروه تخصصی بازدید و بررسی و با تایید ۸۲۰ پرونده، ۶۵۰ پرونده مورد تایید نهایی قرار گرفت و وارد سامانه سجاد و کد رهگیری دریافت شد.

فرماندار دشت آزادگان افزود: از این تعداد پرونده ۲۴۰ پرونده تایید کارگروه استانی و ۱۴۰ پرونده به بانک کشاورزی شعبه سوسنگرد معرفی شدند.

سیلاوی در ادامه از کشاورزان خواست تا با مراکز خدمات کشاورزی به منظور تسریع در تشکیل پرونده و تعیین utm اراضی خسارت دیده خود اقدام کنند تا با سرعت عمل به منظور نهایی کردن پرونده‌ها و طی مراحل قانونی و سپس پرداخت تسهیلات بلاعوض اقدام شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان دشت آزادگان بیان کرد: تمام تلاش ما تایید همه پرونده‌های کشاورزان خسارت دیده، اعم از زراعت، دام و طیور، شیلات و امور زیربنایی و نهایتا معرفی به بانک به منظور پرداخت تسهیلات و پیگیری تسریع در پرداخت بلاعوض خسارات کشاورزی است.

فرماندار دشت آزادگان تصریح کرد: به یقین پرداخت تسهیلات در جهت تامین سرمایه در گردش کشاورزان زحمت کش و شروع کشت تابستانه و یا تولید بوده و بحث پرداخت تسهیلات بلاعوض جدای از دیگر تسهیلات است و همه افراد یقینا با تامین اعتبار لازم تسهیلات بلاعوض آن‌ها پرداخت خواهد شد.

حمید سیلاوی عنوان کرد: پرداخت تسهیلات بلا عوض ارتباطی به پرداخت دیگر تسهیلات ندارد و همه افراد تسهیلات بلاعوض را دریافت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه درحال حاضر ۱۴۰ پرونده به بانک کشاورزی شعبه سوسنگرد معرفی شده اند، از کشاورزان شهرستان خواست به منظور جذب تسهیلات می‌بایست سریعا" به این شعبه مراجعه کنند.

 باتوجه به محدود بودن استفاده از این تسهیلات، در صورت جذب نشدن، افراد دیگری را معرفی خواهند شد، بنابراین مراجعه کشاورزان به منظور جلوگیری از برگشت تسهیلات، لازم و ضروری است.

به گفته سیلاوی، با تخلیه آب ناشی از سیلاب، تاکنون بیش از ۲۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی دشت آزادگان به زیر کشت تابستانه رفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز