خبرگزاری کار ایران

سردار عباس‌زاده خبر داد:

دستگیری سارقان حرفه ای منزل در اهواز/ شگرد فروش اموال سرقتی در سایت دیوار

asdasd
کد خبر : ۷۷۷۰۱۲

فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری 2 سارق حرفه ای منزل که از طریق سایت دیوار اقدام به فروش اموال سرقتی می کردند، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار حیدر عباس زاده اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در برخی مناطق شرق شهرستان اهواز، ماموران انتظامی کلانتری 23 شهرستان اهواز با رصد اطلاعاتی دریافتند که اموال سرقتی در سایت دیوار در حال فروش است، از این رو موضوع به صورت ویژه در دستور کار  قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران پلیس با اقدامات تخصصی 2 سارق و یک مالخر در خصوص سرقت های به وقوع پیوسته را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات منسجم در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سردار عباس زاده بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان 18 دستگاه تلویزیون، 26 دستگاه گیرنده دیجیتال، سه دستگاه ضبط صوت و دستگاه 2 پمب آب سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه متهمان در تحقیقات بعمل آمده به 30 فقره سرقت منزل اعتراف و به مرجع قضائی تحویل داده شدند، به شهروندان توصیه کرد: هنگام خرید از سایت های فروش کالا و نیازمندی های آنلاین به قیمت های پایین تر از عرف بازار مشکوک شده و ضمن درخواست مدارک هویتی، هوشیاری و دقت لازم داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز