خبرگزاری کار ایران

دستگیری سارقان شرور در اندیمشک

asdasd
کد خبر : ۷۷۵۹۹۳

فرمانده انتظامی اندیمشک در استان خوزستان از شناسایی و دستگیری سارقان شرور در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سرهنگ امیرعباس شهبازی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت درسطح شهرستان و دریافت گزارش هایی مبنی بر قدرت نمایی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان توسط افرادی ناشناس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرارگرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران انتظامی کلانتری 11 اندیمشک موفق شدند با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی، اعضای باند 3 نفره سارقان شرور سابقه‌دار را که دارای سوابق متعدد شرارت، سرقت به عنف، سرقت منزل، سرقت سیم برق و تهیه وتوزیع موادمخدر هستند شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ شهبازی تصریح کرد: در بازرسی به عمل آمده از مخفی‌گاه سارقان، چندین دستگاه تلفن همراه، یک دستگاه موتورسیکلت، یک دستگاه ترازوی توزین و فروش موادمخدر، 300 گرم موادمخدر از نوع هروئین، تعداد زیادی پایپ استعمال موادمخدر و یک عدد قیچی مخصوص برش سیم برق، کشف شد.

شهبازی افزود : متهمان در تحقیقات پلیس به 20 فقره انواع سرقت اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک در پایان با بیان اینکه نیروی انتظامی اجازه جولان و قدرت نمایی به هنجارشکنان و اراذل واوباش نخواهد داد، از شهروندان عزیز خواست در صورت مشاهده هرگونه اقدامات مجرمانه وخلاف قانون مراتب را سریعاً به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز