خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری حمیدیه تاکید کرد:

لزوم لایروبی رودخانه کرخه نور جهت بهره مندی روستاهای پایین دست از آب کشاورزی

asdasd
کد خبر : ۷۷۵۹۳۶

جلسه فوق العاده در خصوص تامین آب کشت تابستانه سال زراعی ۹۸ در حوزه رودخانه کرخه نور با حضور سرپرست های فرمانداری های حمیدیه و هویزه، معاون اجرایی مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان، دادستان های دو شهرستان فوق الذکر و مدیرعامل شرکت کرخه و شاوور و سایر مسئولین در فرمانداری شهرستان حمیدیه برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، شاهین هاشمی سرپرست های فرمانداری حمیدیه در این جلسه جهت بهره مندی اراضی کشاورزی پایین دست رودخانه کرخه نور در هر دو شهرستان از آب کشاورزی، شرکت کرخه و شاوور با هماهنگی دستگاه های قضایی و انتظامی نسبت به جمع آوری موتور پمپ های غیر مجاز اقدام لازم به عمل آورند.

وی در ادامه، به شرایط بحرانی موجود اشاره کرد و بر لایروبی رودخانه کرخه نور توسط شرکت کرخه و شاوور تاکید کرد.

هاشمی به مصوبات استانی در خصوص افزایش دبی خروجی سد کرخه جهت تامین آب مورد نیاز کشت تابستانه حوزه کرخه اشاره کرد و خواستار پیگیری اجرای مصوبات استانی در این راستا توسط مسئولان مربوطه شد.

سرپرست فرمانداری حمیدیه در پایان، با اشاره به ظرفیت و محدودیت رودخانه کرخه نور و شبکه های آبیاری در تامین آب مورد نیاز در کشت شلتوک، جهاد کشاورزی، نظام صنفی کشاورزی و شرکت کرخه و شاوور اطلاع رسانی به موقع  لازم جهت  کشت شلتوک در حوزه های فوق الذکر باتوجه به ظرفیت های تامین اب کشاورزی با هماهنگی همدیگر اقدام نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز