خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری حمیدیه تاکید کرد:

لزوم تسریع در اجرای پروژه اتصال کانال ml به کانال شهید چمران/ نقش مهم کانال در تامین آب کشاورزی روستاهای حمیدیه

asdasd
کد خبر : ۷۷۴۷۰۵

جلسه بررسی مسائل اتصال کانال ml به کانال شهید چمران با حضور سرپرست فرمانداری حمیدیه و سایر مسئولین در فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، شاهین هاشمی در این جلسه با اشاره به زمین های حاصلخیز کشاورزی شهرستان حمیدیه، بر تسریع در شروع بکار پروژه اتصال کانال ml به کانال شهید چمران تاکید کرد.

وی در با بیان اینکه احداث این کانال نقش مهمی در تامین آب کشاورزی روستاهای پایین دست بخش گمبوعه دارد، گفت: همکاری مردم و دستگاه های اجرایی در این زمینه، بر تسریع در اجرای این طرح که مقرر شد در چهارده ماه به اتمام برسد، تاثیر بسزایی دارد.

سرپرست فرمانداری، اجرای طرح مذکور در شکوفایی کشاورزی و افزایش محصولات و همچنین بهبود معیشت مردم را مهم برشمرد و افزود: این پروژه که بیش از یک هزار  هکتار از زمین های زراعی را تامین آب می کند، انشاالله در روزهای آینده با تجهیز کارگاه که سازمان آب وبرق به عنوان کارفرما و شرکت نصر میثاق به عنوان مجری طرح، این پروژه را بطور کل با نهصد متر لوله گذاری و احداث ایستگاه پمپاژ شروع بکار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز