خبرگزاری کار ایران

یادداشت:

تاخیر در اعلام صلاحیت ها و زمان دقیق انتخابات کُشتی/ شرایط این روزهای کُشتی، آرامش قبل از طوفان است

asdasd
کد خبر : ۷۷۳۸۰۸

روح الله پورطالب، نویسنده و پژوهشگر مسائل سیاسی و بین الملل و پیشکسوت کشتی خوزستان، در یادداشتی به انتخابات فدراسیون کشتی و شرایط ویژه ای که وزارت ورزش به وجود آورده است می پردازد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، پورطالب در این یادداشت نوشته است: این روزها فضای کشتی و فدراسیون کشتی آرام است و به قول قدیمی ها و گوش شکسته های این ورزش آرامش قبل از طوفان انتخابات را سپری می کند.

دید و بازدیدهای کاندیداهایی که هنوز صلاحیت آنها مورد تایید نهادهای ذی صلاح قرار نگرفته در شهرها و استان های کشور به نوعی جذاب است، به طوری که هر روز تصاویر آنها با رؤسای هیأت های شهرستانی و استانی و اعضای شوراهای شهر و ‌... در فضای مجازی به چشم می خورد.

انتخابات فدراسیون کشتی بعد از گذشت ۸ ماه که از استعفای رسول خادم می گذرد، قرار است در تیرماه برگزار شود و بی شک، یکی از مهمترین انتخابات های کشور بعد از ریاست جمهوری و مجلس به حساب می آید.

البته تفاوت این تایید صلاحیت های کاندیداهای فدراسیون کشتی همانند انتخابات مجلس و ریاست جمهوری نیست که مراجع ذی صلاح با میانگین یک ماهه اعلام می کنند، بلکه تقریبا ۴ ماه از ثبت نام کاندیداهای فدراسیون کشتی گذشته است و هنوز تایید صلاحیت ها اعلام نشده و زمان دقیق انتخابات هم اعلام نشده است.

فرآیند ثبت نام از نامزدهایی که در این انتخابات به دنبال قدرت هستند و در مراسمات مختلف حضور پیدا کرده و هزینه می کنند، به نوعی جالب و مهندسی شده است تا مبادا وقت کافی برای تبلیغ نداشته باشند و هر چه انتخابات دیرتر برگزار شود را به نفع خود می دانند.

به نظر می رسد شرایط این روزهای کشتی، آرامش قبل از طوفان است که باید منتظر ماند و دید چه کسی بر صندلی ریاست فدراسیون کشتی تکیه خواهد زد و از چه روشی به هدف خود خواهد رسید.

بی شک شرایط این روزهای کشتی را باید مدیون وزارت ورزش و جوانان بدانیم که برای تایید صلاحیت های کشتی، ۴ ماه وقت خواسته است و سرپرستی را انتخاب کرده اند که به دنبال ویزای شینگن اروپا است.

امید داریم که این اوضاع کشتی با فرآیند انتخابات به روزهای خوب خود بازگردد و همه به ریاست جدید فدراسیون احترام بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز