خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان عنوان کرد:

پروژه‌های شهری اهواز با سرعت و کیفیت بهتری اجرا شوند

asdasd
کد خبر : ۷۷۳۵۷۶

استاندار خوزستان در آئین بهره برداری از فاز دوم تقاطع غیرهمسطح شهید کجباف گفت: اهواز پیشانی استان خوزستان و یکی از شهرهای مهم کشور است. هر چه زیرساخت‌های توسعه شهری و روان بودن حمل و نقل بیشتر شود، رغبت به زندگی در این شهر بیشتر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی در مراسم افتتاح همزمان مسیر ارتباطی جنوب به شمال بلوار پاسداران و فاز دوم تقاطع غیر همسطح شهید کجباف (محور L 200) که امروز 25 خردادماه در اهواز برگزار شد، با بیان اینکه اجرای این پروژه خوب بوده اما پیشرفت کندی داشته است، اظهار کرد: اجرای پروژه‌هایی که باعث تسهیل در حمل و نقل شهری و ممانعت از ترافیک زائد ‌می‌شوند، به توسعه‌یافتگی شهر کمک می‌کند و استانداردهای شهر را بالا می‌برد.

وی افزود: این کار میسر نمی‌شود مگر اینکه همه در کنار اعضای شورا و شهرداری باشیم تا بتوانیم کارهای زیاد عقب‌مانده در اهواز را به سرانجام برسانیم.

استاندار خوزستان گفت: کلان‌شهر اهواز پیشانی استان خوزستان و یکی از شهرهای مهم کشور است. هر چه زیرساخت‌های توسعه شهری و روان بودن حمل و نقل بیشتر شود، رغبت به زندگی در این شهر بیشتر می‌شود. اینکه می‌گوییم مهاجرت و فرار نیروهای آموزش دیده از اهواز وجود دارد، باید توجه داشت که با فراهم کردن شرایط مناسب و بالا بردن استانداردهای زندگی، زندگی مردم بهتر می‌شود که ماندگاری نیروهای ماهر و تحصیلکرده در اهواز را در پی خواهد داشت.

وی عنوان کرد: این پروژه مهم‌ترین پروژه شهرداری است و به آن توجه ویژه‌ای شده است. امیدواریم سرپرست شهرداری اهواز با تمرکز بیشتر در حوزه شهری، موجب شود پروژه‌ها فعال‌تر و سریع‌تر پیش بروند.

شریعتی بیان کرد: باید همه در کنار هم باشیم و هم‌افزایی داشته باشیم تا اعضای شورا و شهرداری بتوانند خدمات بهتری به مردم ارائه دهند. انتظار می‌رود اعضای شورا و شهرداری اهواز پروژه‌هایی اجرا کنند که مردم، تسهیل در حمل و نقل شهری، توسعه شهر و بالا رفتن استاندارها لمس کنند. همچنین باید پروژه‌های شهری با سرعت و کیفیت بهتری اجرا شوند.

وی عنوان کرد: این پروژه باید امسال به صورت کامل به بهره‌برداری می‌رسید، اما هنوز 35 درصد آن باقی مانده است که امیدواریم در یک سال باقی‌مانده این 35 درصد نیز به اتمام برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز