خبرگزاری کار ایران

صبح امروز ؛

سفر معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به خوزستان

asdasd
کد خبر : ۷۷۱۵۹۳

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری و همراهان وی با هدف حمایت از رونق زیست‌بوم کسب و کارهای دانش‌بنیان و استارتاپی وارد استان خوزستان شد و مورد استقبال استاندار و مسئولان استانی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری صبح امروز- 20 خرداد ماه- و در نخستین بخش سفر یک روزه به استان خوزستان، از مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور دیدن کرد.

همچنین فعالان فناور مستقر در مرکز رشد علم و فناوری دانشگاه شهید چمران میزبان معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری خواهند بود.

در ادامه این سفر، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری و حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، دیدار و درباره مسائل استان، زیست‌بوم کسب و کارهای دانش‌بنیان و استارتاپی و جوانان خلاق استان گفت‌وگو می‌کنند.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری و معاونان وی سپس در نشست شورای اقتصاد مقاومتی استان خوزستان حضور خواهند یافت.

کاروان علم و فناوری در ادامه این سفر یک‌روزه، با حضور در شهرک صنعتی شماره 2 استان خوزستان، از شرکت‌های دانش‌بنیان رادیاتور درخشان جنوب، فالیز پژوهش، طراح صنایع خوزستان و نیز شرکت فرآوری نگین املاح دریایی خوزستان بازدید می‌کند.

فعالیت این شرکت‌ها در زمینه طراحی، ساخت و بازسازی رادیاتور‌های صنعتی ثابت، مبدل های حرارتی، طراحی و ساخت تجهیزات سیمان‌کاری، ارائه خدمات فنی و مهندسی و نیز تولید و بسته بندی نمک خوراکی تصفیه شده دریایی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز