خبرگزاری کار ایران

حیدری خبر داد:

تعیین شعبه ویژه رسیدگی به جرایم ناشی از خشونت در استادیوم‌های خوزستان

asdasd
کد خبر : ۷۷۰۸۹۸

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: طی هماهنگی که با دستگاه قضا در استان صورت گرفته شد، شعبه‌ای ویژه برای تسریع در دادرسی موارد خاص و ایجاد محیط امن در ورزشگاه‌ها برای استفاده ورزش دوستان جهت رسیدگی به جرایم ناشی از خشونت در استادیوم های ورزشی تعیین می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، افشین حیدری اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص استادیوم های ورزشی و میزبانی خوزستان از رویدادهای مختلف و همچنین حضور سه تیم از استان در لیگ برتر و از سویی حضور افراد غیر ورزشی در استادیوم ها و انجام رفتارهای غیر ورزشی آنها در ورزشگاه ها که موجب ایجاد تنش و سلب آسایش از ورزش دوستان و فوتبال دوستان می شود، طی هماهنگی که با رییس دادگستری خوزستان داشتیم قرار بر این شد شعبه رسیدگی به این جرایم خارج از نوبت و برای تسریع در دادرسی موارد خاص و ایجاد محیط امن در ورزشگاه‌ها تعیین شود‌.

وی افزود: همچنین در بحث نصب دوربین ها و افزایش محدوده پایش تصویری برنامه‌های خوبی داریم و موضوعات مربوط به مشکلات استادیوم ها به صورت ویژه رسیدگی خواهند شد، چرا که باید به سمتی گام برداریم که فضای استادیوم ها امن شود. به هر حال باید با خاطیان و کسانی که به دنبال تخریب اماکن عمومی و نظم عمومی هستند برخورد جدی صورت بگیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: برای فصل نوزدهم فوتبال برنامه ویژه ای با استاندار خوزستان، رییس شورای تامین استان و سایر دستگاه های امنیتی و انتظامی خواهیم داشت تا از مشکلاتی که باعث آزرده خاطر شدن ورزش دوستان می شود، جلوگیری کنیم.

حیدری ادامه داد: همچنین قرار است در استادیوم های مسجدسلیمان، تختی آبادان و فولاد در زمینه بلیت‌فروشی الکترونیک، شماره گذاری صندلی ها و گیت‌های بازرسی ویژه‌، اقدامات لازم صورت گیرد تا از مشکلات کاسته و فضای استادیوم ها امن شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز