خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان ایذه تشریح کرد:

جزئیات درگیری مسلحانه در ایذه/ همکاری یک زن با باند افراد مسلح/ فرار یکی از سارقان با سپر قراردادن کودک خردسال

asdasd
کد خبر : ۷۶۷۶۱۶

فرمانده انتظامی شهرستان ایذه جزئیات درگیری مسلحانه ماموران انتظامی این شهرستان با سارقان مسلح که از 2 ماه قبل تحت تعقیب بودند را تشریح کرد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از خوزستان، سرهنگ حجت سفیدپوست اظهار کرد: مقارن ساعت سه بامداد ماموران کلانتری و اطلاعات شهرستان به دو سارق که هر دو مسلح به سلاح کلاش و یک خانم مطلقه که در مواردی، از سرقت ها سارقان را همراهی می‌کرد، در خیابان رویت و برای توقف اقدام کردند.

وی افزود: 2 سارق مسلح به محض توقف خودرو شروع به تیراندازی به سمت ماموران کرده و پلیس در اقدام متقابل به سمت سارقان تیراندازی کرد. در همان لحظات اول درگیری یکی از سارقان مجروح و با یک قبضه سلاح کلاش دستگیر شد.

سرهنگ سفید پوست بیان کرد: سارق مسلح دوم فرزند خردسال خانم همراه خود را سپر قرار داده و ماموران به ناچار به منظور حفظ جان کودک به طور مستقیم به سمت سارق تیراندازی نکرده و سارق با این ترفند از صحنه فرار می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایذه با بیان اینکه در این درگیری سه نفر از ماموران نیروی انتطامی مجروح شدند که در حال حاضر در بیمارستان های شهرستان ایذه و اهواز در حال مداوا هستند، اظهار داشت: خودروی سارقان با ۲۰۵ فشنگ کلاش درصحنه توقیف و تلاش جدی برای دستگیری سارق مسلح فراری ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز