خبرگزاری کار ایران

در جلسه بررسی مشکلات بخش غیزانیه اهواز؛

استاندار خوزستان خواهان اجرای پروژه آبرسانی به روستاهای غیزانیه اهواز شد

asdasd
کد خبر : ۷۶۴۸۴۴

استاندار خوزستان گفت: پروژه آبرسانی به روستاهای فاقد آب باید هرچه سریعتر از سوی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی در جلسه بررسی مشکلات بخش غیزانیه بر آبرسانی به روستاهای فاقد آب بخش غیزانیه اهواز تاکید کرد و اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب روستایی پروژه ۵۲ کیلومتری آبرسانی این بخش را هرچه سریعتر اجرا کند.

وی همچنین به شرکت ها و دستگاه های اجرایی فعال در بخش غیزانیه اهواز تاکید کرد: این شرکت ها تانکرهای آبرسانی را برای توزیع آب در روستاها، در اختیار بخشداری قرار دهند.

استاندار خوزستان گفت: سازمان آب و برق استان باتوجه به تعهد در جلسه بهمن ماه ۹۵ در بخش غیزانیه برای ایجاد خط انتقال آب به روستاهای مشرحات، هرچه سریعتر نسبت به اجرایی کردن این پروژه اقدام کند.

شریعتی در خصوص مشکلات آموزشی بخش غیزانیه بیان کرد: اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خوزستان با هماهنگی بخشداری مدارس شناسایی شده را با حضور تیم کارشناسی بررسی و برای بازسازی، نوسازی و تامین تجهیزات اقدام کند.

رسول ساکی بخشدار غیزانیه اهواز نیز در این جلسه پیشنهادات و راهکارهای مقابله با بحران بی آبی باتوجه به شروع فصل تابستان را به استاندار ارائه نمود.

براساس این گزارش، رسول ساکی بخشدار غیزانیه برای بررسی، موانع و مشکلات پروژه 52 کیلومتری و راهکارهای آبرسانی به روستاهای فاقد آب، مشکلات آموزشی، تجهیزات و فضای فیزیکی مدارس با غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان دیدار کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز