خبرگزاری کار ایران

شوش میزبان بدون تجهیزات سی و یکمین جشنواره تئاتر خوزستان

asdasd
کد خبر : ۷۶۴۴۰۴

رئیس انجمن های نمایشی استان خوزستان گفت: مدیر تالار نیایش در خصوص تجهیزسازی سالن برگزاری جشنواره تئاتر استان خوزستان از هر نظر همکاری کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، نشست صمیمی هنرمندان تئاتر با حضور حسین ذوالفقاری مشاور مدیرکل شورای راهبردی تئاتر استان خوزستان و محمد یاقوت پور رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان، با هدف پیشبرد اهداف جشنواره تئاتر استانی در پلاتو تالار نیایش شهرستان شوش برگزار شد.

حسین ذوالفقاری رئیس شورای راهبردی تئاتر خوزستان در جمع هنرمندان شوش اظهار داشت: سی و یکمین جشنواره تئائر استان خوزستان به میزبانی شوش رقم میخورد. این جشنواره خروجی بسیار مطلوبی دارد و متصل به جشنواره فجر می باشد.

وی افزود: وضعیت سخت افزاری خوب است، اما انتظار میرود بهتر شود. توقع داریم در بخش نرم افزار شوش تولید محتوا داشته باشد.

ذوالفقاری تاکید کرد: آموزش های لازم و فراگیری در سطح خوزستان داریم که در کلیه زمینه های تئاتر می باشد.

محمد یاقوت پور رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان نیز در این نشست گفت: دغدغه مند کردن مسئولین شهرستان در زمینه تئاتر از اهداف میزبانی شهرستان شوش است.

وی ادامه داد: شهرستان شوش نیازمند قوی سازی در بخش سخت افزاری است و همچنین سالن اجرایی باید تجهیز گردد که در شأن هنرمندان تئاتر باشد.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان بیان کرد: بخاطر اینکه زمینه قضاوت و داوری است نور، صحنه و‌... باید استاندارد باشد.

یاقوت پور تاکید کرد: لازم است مدیر تالار نیایش در خصوص تجهیزسازی سالن از هر لحاظ به گونه ای که شایسته این رویداد باشد همکاری لازم را بعمل آورد.

وی گفت: در بحث اسپانسر نیز ظرفیت هایی در شهرستان شوش وجود دارد که باید در خدمت این رویداد قرار بگیرد. همچنین اسکان و پذیرایی نیز از مشکلات و چالش های پیش روی این جشنواره استانی است.

در پایان این نشست، مدیر تالار نیایش قول مساعدت و همکاری دادند.

انتهای پیام/
الهه منگری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز