خبرگزاری کار ایران

طی مراسمی صورت گرفت؛

تقدیر آیت‌الله رییسی از قضات آبادان/ محمدی زاده: روحیه جهادی ادامه خواهد داشت 

asdasd
کد خبر : ۷۶۳۳۹۷

طی آئینی، رئیس دادگستری آبادان تقدیرنامه‌هایی که از سوی رئیس کل دادگستری خوزستان در راستای تجلیل رئیس قوه قضائیه برای برخی از قضات این دادگستری در نظر گرفته شده بود را به آنان اهدا کرد. 

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، سیروس محمدی زاده در آیین تجلیل از قضات نمونه که در سالن جلسات دادگستری این شهر برگزار شد با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: رمضان ماه خدا، برکت و غفران و بخشش و نزول ملائک الهی است.

وی افزود: رمضان را ماه ضیافت الهی نامیده‌اند چون در این ماه خداوند تبارک و تعالی در نهایت کرامت و مهربانی از بندگان پذیرایی می‌کند و به فرموده پیامبر اسلام(ص) خداوند بر خود واجب کرده در این ماه گناهان انسان را ببخشد.

رئیس دادگستری آبادان با اشاره به خدمات رسانی کارکنان این دادگستری تاکید کرد: کارکنان این دادگستری به گونه‌ای تلاش کردند که باعث تقدیر آیت‌الله رئیسی«رییس قوه قضائیه» شد و در همین راستا تقدیرنامه‌هایی از سوی رییس کل دادگستری استان خوزستان آماده شده است.

محمدی زاده عنوان کرد: به طور حتم نتیجه عملکرد شایسته کارکنان دادگستری آبادان، رضایتمندی مردم شریف و ولایتمدار آبادان است و اعتقاد داریم روحیه جهادی این کارکنان تلاشگر همچنان ادامه خواهد داشت. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز