خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۴ اهواز:

حمایت از حقوق کشاورزان خوزستانی را اهم وظایف خود می دانیم

asdasd
کد خبر : ۷۶۱۳۳۷

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۴ اهواز ضمن اشاره به رضایت کشاورزان از اولویت های برنامه خرید در سال جاری، گفت: در راستای حمایت و تکریم کشاورزان در خصوص خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز در سطح خوزستان تمهیدات خوبی صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، خدارحم امیری زاده  با بیان حضور ناظرین خرید در تمامی مراکز خرید تضمینی گندم در خوزستان اظهار داشت:  در صورت مشاهده هر گونه تخلف، کشاورزان می توانند با مراجعه به ناظرین مستقر در مراکزخرید و یا از طریق شماره تماس 33339835-061 واحد حراست شرکت غله و خدمات بازرگانی استان، آنرا اطلاع رسانی تا در سریعترین زمان ممکن نسبت به موضوعات مطرح شده اقدامات لازم صورت گیرد.

وی تصریح کرد: کلیه عملیات تحویل گیری گندم از کشاورزان و رانندگان عزیز از جمله نمونه برداری، توزین،  تعیین افت و تخلیه گندم های تحویلی رایگان بوده و در این خصوص هیچگونه وجهی از کشاورزان دریافت نمی گردد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۴ اهواز یکی از طرح های خوب حمایتی در سال جاری برای کشاورزان را موضوع پرداخت کرایه حمل دانست و خاطرنشان کرد: در صورتی که کشاورزان بتوانند محمولات گندم خود را به مراکز ذخیره سازی استاندارد تحویل نمایند علاوه بر وجه فروش گندم خود مبلغی بین  15  الی 30 هزار تومان به ازای هر تن بعنوان هزینه کرایه حمل بصورت همزمان با وجه فروش گندم خود دریافت خواهند کرد.

 امیری زاده ذخیره سازی گندم در مراکز دارای ذخیره سازی  استاندارد را به نفع اقتصاد کشور دانست و تاکید کرد: با همکاری مناسب کشاورزان و تحویل محموله های گندم به چنین مراکزی، قطعاً  میزان ضایعات این محصول کاسته و از دوباره کاری و تحمیل هزینه های حمل مضاعف به دولت جلوگیری  خواهد  شد.

لازم به ذکر است، آمار خرید گندم از کشاورزان استان خوزستان تا کنون به ۸۵۰ هزار تن رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز