خبرگزاری کار ایران

در پی انتشار خبری در فضای مجازی؛

واکنش آموزش و پرورش حمیدیه در خصوص انتشار خبر آتش زدن بسته‌های آموزشی در مدرسه روستای سید حماد

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۶۶۴

آموزش و پرورش شهرستان حمیدیه در پی انتشار خبری در فضای مجازی تحت عنوان آتش زدن بسته های آموزشی در مدرسه روستای سید حماد و اختلاف دانش آموزان این مدرسه، واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در پی انتشار خبری در فضای مجازی تحت عنوان «آتش زدن بسته‌های آموزشی در مدرسه روستای سید حماد و اختلاف دانش آموزان این مدرسه»، آموزش و پرورش شهرستان حمیدیه جوابیه ای منتشر کرده است. در این جوابیه آمده است:

در مدرسه روستای سید حماد روز سه شنبه  10 اردیبهشت ماه 98 اختلافی بین دانش آموزان رخ دادکه براساس اظهارات مدیر مدرسه در همان روز این اختلافات برطرف شد، اما درگیری دو دانش آموز این مدرسه که از دو طایفه مختلف هستند، طی روزهای آینده در روستا ادامه پیدا کرد.

یکی از این طایفه‌ها معتقد است که نگهبان مدرسه که توسط شورای روستا در این مدرسه منصوب شده است، دانش آموز متعلق به این طایفه را مورد تنبیه بدنی قرار داده است، اما مدیر این مسئله را مشاهده نکرده است.

بسته های آموزشی آموزش و پرورش شهرستان حمیدیه نیز با همراهی بخشداری و کارشناسان اداره حراست، ارزیابی و حقوقی آموزش و پرورش با حضور در محل زندگی دانش آموزان در راستای دلجویی به آنان اهدا شد.

آموزش و پرورش شهرستان حمیدیه در صورت اثبات تنبیه بدنی مسئله را با جدیت از طریق امور حقوقی خود مورد بررسی و رسیدگی قرار می دهد.

در حال حاضر امور حقوقی، حراست و بازرسی آموزش و پرورش شهرستان حمیدیه و  بخشداری این شهرستان در حال بررسی موضوع هستند که این تحقیقات پس از تکمیل برای اقدام مقتضی در اختیار نهادهای مسئول قرار می گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز