خبرگزاری کار ایران

در گردهمایی‌مدیران حقوقی شرکت شهرک‌های صنعتی مطرح شد؛

ناصری نژاد: لزوم پرداخت هر چه سریع‌تر خسارت صنعتگران سیل‌زده/ رفتار بانک‌ها با صنعتگران و تولیدکنندگان باید اصلاح شود

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۲۵۳

گردهمایی تخصصی مدیران امور حقوقی و قراردادهای شرکت شهرک‌های صنعتی سراسر کشور صبح امروز با حضور مدیران حقوقی، معاونین وزارت صنعت، معدن و تجارت و عضو کمیسیون حقوقی مجلس در سالن اجتماعات سازمان صنایع کوچک و شهرک صنعتی ایران در تهران برگزار شد.

به‌گزارش‌ایلنا، حجت‌الاسلام مجید ناصری‌نژاد عضو کمیسیون‌حقوقی مجلس‌شورای اسلامی،صبح امروز یکشنبه۱۵ اردیبهشت‌ ماه، در این گردهمایی، ضمن انتقاد شدید از برخورد بانک‌ها در توقیف واحدهای صنعتی که باعث رکود و تعطیلی آنها می‌شود، اظهار کرد: با توجه به نامگذاری امسال به سال رونق تولید، تمامی بانک‌ها از توقیف اموال صنعتگران که باعث تعطیلی این واحدها می‌شود، خودداری کنند.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: از سوی دیگر با توجه به سال تولید رونق ملی و سیل اخیر که باعث مشکلات زیادی برای صنعتگران شده، دولت باید هر چه سریع‌تر خسارات وارده را به هر نحو ممکن جبران کند.

لازم به ذکر است، براساس پیشنهاد عضو کیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی، تصمیم گرفته شد که کمیته‌ای با حضور تعدادی از نمایندگان مجلس و مدیران حقوقی شهرک‌های صنعتی و نمایندگان قوه قضاییه در خصوص بررسی مشکلات حقوقی و رفع مقرراتی که مانع تولید شده و یا روند تولید را کُند می‌کنند، تشکیل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز